Kenny000 Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg har bestilt et Logitech MOMO Force ratt og venter på at det skal komme i posten! Dette nydelige rattet skal få kjøre seg (bokstavelig talt) i endel fete nye spill. Jeg har allerede skaffet meg F1 2002, men jeg liker veldig godt rally-spill. Hvilke(t) rallyspill bør jeg kjøpe? Jeg kjøper ikke Colin McRae 2 pga det kommer en 3'er av det spillet om ikke så altfor lenge! Hva V-Rally? Finnes det bare til PS2? Kom med mange gode forslag! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg synes Rally Trophy er et kult spill. Har samme rattet selv og bruker det hver gang jeg spiller bilspill. Du kommer ikke til å angre på kjøpet :smile: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 17:15, Kenny000 skrev:Jeg kjøper ikke Colin McRae 2 pga det kommer en 3'er av det spillet om ikke så altfor lenge! Colin2 er jo genialt, glatt det beste bilspillet til PC, og det koster jo ikke mer enn 99 kroner eller på det meste 149 kroner. Det er det verdt! :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 ja colin 2 vil gi deg fleire timer med kos :smile: Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 need for speed: porsche 2000 gir en del timer med rattet i henda:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå