andnaess Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vurderer å kjøpe meg en router da jeg har UPC og to PC-er og en Mac som skal bruke samme linje. Siden den ene PC-en er bærbar tenkte jeg å bruke trådløs til denne, mens de to andre er stasjonære og like godt kan benytte kabler. Foreløpig har jeg sett meg ut 3Com OfficeConnect: https://prisguiden.no/produkt/3542 siden denne har både WLAN og fire ethernet porter. Noen som har erfaringer med denne, eller tips om bedre valg? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har du skriver? Webcam? I så fall, og av mange andre grunner bør du seriøst vurdere https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17273 (Asus WL-500g). Den kommer snart i en dx-utgave, mulig denne er verdt å vente på, vet ikke hvor langt fram i tid den er. Har selv wl-500g på UPC-linje og er storfornøyd med alle mulighetene den gir. Spesielt begeistret for printserver-funksjonaliteten. Anbefales på det varmeste. I tillegg har jeg hatt mye trøbbel med 3com og garanti/retur. Det er rett og slett vanskelig. Fordi mye av casene har vært bedrifts-saker har jeg ikke hatt noe forbrukervern i ryggen, og av prinsipp holder jeg meg unna 3com og oppfordrer alle andre til å gjøre det når anledningen byr seg. Lenke til kommentar
runel Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Routeren du har funnet er ett godt valg det, men anbefaler deg heller å kjøpe Linksys WRT54G, som er en svært god, driftsikker og billig router med god sendeeffekt Lenke til kommentar
andnaess Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Takk for tipsene til begge. Den Asus saken så veldig bra ut, skal ha en Mac og en PC og etterhvert en skriver til Mac-en som sikkert kan være nyttig å kunne bruke fra PC-en også, så det kunne passe fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå