anli Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Jeg har en pc med Win2000 og Novell Client 4.81. Når jeg starter maskinen kommer ikke Novell påloggingsbildet opp. Jeg kan logge meg inn ved å "manuelt" logge meg inn ved å bruke Netware login funksjonen. Jeg har prøvd å installere clienten på nytt. Kan noen eksperter hjelpe meg? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Hei! Du kan jo gå inn i nettverksinnstillingene, der skal du kunne velge hvilken klient som skal brukes til pålogging (windows, novell, etc.). Etter en omstart vil du da få opp rett innloggingsbilde. Arcade Lenke til kommentar
anli Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 Hvor gjør jeg det i Win2000 da? jeg veit hvor jeg kan gjøre det i Win98 bare. Men det kommer ikke Microsoft påloggingsbilde eller. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Quote: On 2001-11-20 15:47, anli skrev:Hvor gjør jeg det i Win2000 da? jeg veit hvor jeg kan gjøre det i Win98 bare. Men det kommer ikke Microsoft påloggingsbilde eller. I kontrollpanel- Users and passwords, må du krysse av for "users must use a password to log on to this computer" Lenke til kommentar
anli Skrevet 21. november 2001 Forfatter Del Skrevet 21. november 2001 Takk for svaret Miniguru! det var det som manglet. Det var vel egentlig ganske tydelig at det var det når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå