kilogram Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Gnome fjernes fra Slackware I den kommende versjonen av Linux-distribusjonen Slackware vil skrivebordsmiljøet Gnome ikke lenger være inkludert. Brukere av Slackware vil derfor måtte snu seg andre plasser om de ønsker å bruke Gnome som sitt skrivebordsmiljø. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Slackware sin versjon av GNOME har aldri vært så god likevell, men synd at de nå har gitt opp helt... Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 synes det er dumt at de fjerner GNOME fra Slackware jeg. synes GNOME er ganske bra jeg. men forsåvidt så var ikke alternativene til Gnome så dårlige da. Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Likar å få inn mest mogleg programvare ved installasjon, men Pat har gode argument til kvifor han valgt bort Gnome, så får vel prøve ein av dei alternative gnome installasjonane dersom eg fortsatt vil bruke gnome. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg må si at jeg er glad for at de valgte å kutte ut GNOME. Det krever mye å holde både KDE og GNOME på det nivå Slackware krever (det er jo ikke akkurat Mandrake...) Dessuten har vi jo Dropline GNOME Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dropline GNOME er kongebra, så det er ikkje vits å ha GNOME med i Slackware. Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 På tide etter min mening. Slackware er nå 1.1gb. På tide å fjerne KDE også så får vi Slackware på en CD igjen. Hvis man MÅ ha GNOME på Slackware så bruk følgende: http://gsb.sf.net http://gware.sf.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå