da Gauss Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Har vært med i et par guilder, men har gitt opp på grunn av håpløse folk (Kjenner dere til "Death Knights of Decay"?) og endeløs spamming i guildchatten. Er ikke så veldig interessert i raiding, ihverfall ikke enda (lvl34 mage). Vil bare ha en guild med stødige folk til intances og tradeskill. Vil ikke ha en guild som rekrutterer hvem som helst uten spørsmål, håper å bli "sett an" før jeg blir tatt opp som fullverdig medlem (eller sparket ut). Trenger ikke nødvendigvis være noen aldersgrense, men må kunne kreves et visst nivå av moden oppførsel. Noen som har, vet om eller kunne tenke seg en sånn guild? Hilsen Trond, aka Dagauss - 34 mage Horde, Silvemoon EDIT: Hehe, så at "voksen" i heading kunne misforstås. Mente altså ikke noe kinky med det. Endret 31. mars 2005 av da Gauss Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ikke for å kapre posten din, men jeg lurer på akkurat det samme bare på serveren Argent Dawn. Jeg er lvl 24 orc hunter og setter pris på litt rollespilling. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 prøvd " join norge " og spør om guild du får sikkert en Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 prøvd " join norge " og spør om guild du får sikkert en Er det sånn derre IRC? Har ikke vært bortå det siden -97, hehe. Gammal mann, ser du. Takk allikevel, kanskje jeg blir så desperat til slutt. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Denne tråden døde veldig fort synes jeg. (*bump*) Er det ingen som har liknende tanker eller tips til egnet guild? Kanskje dette er feil forum å spørre i? I såfall, har noen en link til et gamlis-forum? Hehe, jeg høres nok mye eldre ut enn jeg er. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Legg til Dreparn i friendslist så skal vi se om vi ikke får hjulpet deg. Edit; Kommer til å være online i morgen kveld. Endret 30. mars 2005 av kjetilkb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå