riktig Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dette må være det mest geniale jeg har sett noensinne. :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hah her virka stolt av toastern sin! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hah her virka stolt av toastern sin! Å stjele brødristeren fra denne karen er sannsynligvis det samme som å stjele ungen fra bjørnemora Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 En trøtt gutt og en blank vintage-toaster. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hah her virka stolt av toastern sin! Ikke bare er han stol.. Men, viss du ser på magen hans ser det ut til at han har brukt den en del og ^^ Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Haha, jeg gikk inn på www.posewithyourtoaster.com og det første bildet som kommer opp er bildet av "oivind_dahle" med sin toaster. genialt! Når det gjelder selve konseptet er det bare en ting og si -----> :!: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Haha, jeg gikk inn på www.posewithyourtoaster.com og det første bildet som kommer opp er bildet av "oivind_dahle" med sin toaster. genialt! Når det gjelder selve konseptet er det bare en ting og si -----> :!: finner ikke det bildet vis oss det Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nei faen....jeg må ha sett litt for raskt på innlegget hans. Innlegg nummer 3 i denne tråden. Trodde det var bilde han hadde tatt selv... My mistake. Men uansett.... Ufattelig sjukt konsept :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 :!: Den ultimate side for Natrium? Tenkte akkurat det samme :!: Here you go. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 fuck, jeg har ikke noe brødrister Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 staakar... brødristeren skal bli bytta ut av kona.. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) hmm, hvem er den søte jenten i brødristerrefleksjonen da? Sikkert mora Edit: O'store pave leif Endret 4. mai 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis jeg skal posere med brødristeren min, må dere love å ikke mobbe for mye, da den ser ut som den er 70 mill. år gammel. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Så lenge du ikke ser ut som du er en million år gammel, så går det vel greit! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 skal mekke bilde i morra! *stikke ned i kjelleren og rote frem brødristeren som ble ryddet vekk under vårrengjøringen i '01...* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Dette er meg og min brødrister. Vi er begge white trash, depressive og er ofte i rare vinkler. Dessuten begynner den å brenne hvis du rister brød to ganger. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Dette er meg og min brødrister. Vi er begge white trash, depressive og er ofte i rare vinkler. Dessuten begynner den å brenne hvis du rister brød to ganger. Drit-fett bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå