zn00ker Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg trenger hjelp til et av oppdragene på SOF2. Jeg er på togstasjon og skal finne kontroll panelet til toget. Dette skal jo gjøres _uten_ at alarmen går. Men det som skjer med meg er at alarmen går helt plutselig og jeg aner ikke hvorfor. Alarmen pleier å gå når jeg er kommet til de to vaktene inne i det lageret/hangaren (der du skal gå på den ventilasjons sjakta for å komme videre). Er det no mer jeg må gjøre med vaktene etter å ha slått dem i bakhodet?? Må jeg gjemme dem?? Noen som kan hjelpe meg?? Takk for alle svar :smile: Lenke til kommentar
Maaze Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Det skal gå om du er forsiktig og dreper alle med kniven. Husk å sikt øverst på hodet; da gir de ikke fra seg lyd. Husker jeg også funderte litt på den, men etter en del prøving går det glatt. :smile: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Det var en fordel å drepe dem ja Men jeg har nok et "problem". Jeg har kommet til Train Bridge hvor jeg skal finne en inngang til hovedbasen. Det er det første vinter brettet etter det som skjedde med Sam og Taylor på sykehuset. Det jeg lurer på er _hvor_ er den inngangen?? Jeg har sittet i en halvtime og leita men finner den ikke :sad: Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hvis du er der jeg tror det er, så skal det være en dam/elv (fryst, men med et hull) et sted.Der er det et høl som du kan svømme gjennom og komme over på andre siden av veggen. Alstå hopp ned i det kalde vannet, svøm som f... og sa dukker du opp på andre siden av veggen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå