ingveh Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hadde ikke tv der jeg var, men antar jeg ikke gikk glipp av noe Alt i alt var det på langt nær på høyde med tidligere nøtter, men Asbjørn Brekke var veldig bra, så du gikk glipp av noe Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Asbjørn var i sitt ess når han skulle sprenge den brukte tampongen i lufta, i den tro at det var en kinaputt! Hehe! Endret 30. mars 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Synes de var helt konge, fikk ikke med meg alle men ser det på web tv. Lenke til kommentar
W Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Asbjørn var i sitt ess når han skulle sprenge den brukte tampongen i lufta, i den tro at det var en kinaputt! Hehe! Og da han "pilka"! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Asbjørn var i sitt ess når han skulle sprenge den brukte tampongen i lufta, i den tro at det var en kinaputt! Hehe! Da var det latter :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå