Gå til innhold

Til ettertanke: Var påskenøttene på TV2 bra?


Anbefalte innlegg

Jeg føler bare at jeg måtte dele dette: Påskenøttene denne påsken var bare så UFATTELIG dårlig i forhold til tidligere nøtter, derav julenøtter og påskenøtter 2004.

Denne gangen sto Espen Eckbo for ETT innslag hver sending, og det var Asbjørns. Ikke det at det er noe negativt med Asbjørns, for det er genialt, men hva skjedde med tankegangen om at Eckbo skulle ha alle sketsjene?

 

Mye morsommere å se Eckbo parodiere en "hardtarbeidene" polakk, en sexolog og en direktør for et høyfjellshotell, enn å se "reportasjenøtter" hvor Håvard Lillelien (elns) intervjuet folk hvor man sensurerte et hvilket som helst ord. Ikke morsomt, og ikke særlig interessant.

 

De to tidligere nøttene var geniale, det er fordi Eckbo gjorde det meste - nå var det bare ikke spesielt morsomt - det ble for seriøst, rett og slett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eckbo er oppbrukt. Det er Kristian Ødegård som gjør hele den serien der; mannen er jo mer Roald Øyen enn Øyen selv:

 

"Dette er også kjent som hjemlandet til tre kortvokste som spilte et relativt stort strenginstrument på Høybro plass. Dette drev de med til det kom en konstabel og spurte hva det var."

Lenke til kommentar
Eckbo er oppbrukt. Det er Kristian Ødegård som gjør hele den serien der; mannen er jo mer Roald Øyen enn Øyen selv:

 

"Dette er også kjent som hjemlandet til tre kortvokste som spilte et relativt stort strenginstrument på Høybro plass. Dette drev de med til det kom en konstabel og spurte hva det var."

Så sant så sant! :D

Lenke til kommentar

Espen Eckbo er absolutt ikke "oppbrukt". Han har fortsatt mye å komme med og han får meg fortsatt til å le. Jeg er enig med deg, Bandidos Pelle. Det er synd at Håvard Lillelien hadde de dårlige innslagene han hadde, Påskenøttene skulle heller ha bestått kun av Espen Eckbo. Håper de lærer av sine feil og lar Espen ta seg av de neste Nøttene på TV2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...