Farnoy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er ikke hver dag det kommer ut et spill som lar deg slåss mot terrorister på dørstokken til dronningen av England eller jage dem ut Kongressbygget i Washington D.C. Dette er bare en håndfull av hva Act of War lar deg gjøre i Ataris seneste storsatsing. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ganske enig med anmedelsen. Syntes det er stor mangel på artillieri muligheter i spillet også, det ødlegger litt da man ikke kan være så taktisk, blir på en måte som Red Alert 1, kjøp 3 tanks , knus alt Lenke til kommentar
girenloland Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kjøpte d jeg..... syntes det var rått jeg. Spiller på hard, (easy betyr da LETT) da sliter man litt. Da kommet taktikken inn. Du trenger ikke å tenke så hardt for å klare det på easy. Men enig me anmeldelsen stort sett. Men det går ikke med 3 tanks. hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Høres bra ut, jeg får lov til å drepe "terrorister" i Kongressen. Betyr det at jeg kan drepe presidenten også? I så fall, løp og kjøp Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dette ligner ikkje på Red Alert 2 i det heile tatt. Lenke til kommentar
SnatchMe Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg har akkurat runnet dette spillet og er meget positivt overrasket. Har siden føste C&C spillet vært en ivrig fan av denne typen spill. Og takk for at Act of war har kommet på markedet...!!! Grafikken i dette spillet er overlegen, den går C&C Generals en høy gang. Jeg tror (god) konkurranse innen denne sjangeren er på tide, og jeg håper at dette spillet gir C&C teamet for Red Alert 3 litt hodebry. Det vil bli en utfordring å komme denne grafikken til gangs. Ellers er spillet fult av små fiffige detaljer av alle slag. Og meget avhenighetsskapende... Skal jeg nevne noe negativt, så må jeg si meg enig med omtaleforfatter. Dårlige skuespiller prestasjoner på videoene og noe kort varighet. Jeg håper på en expantion pack! Tilslutt vil jeg bare anbefale alle C&C frelste dette spillet (og alle andre for den sakens skyld). Festlig underholdning.... Nå skal det spilles på Extra Hard Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har spilt det, men ble ikke helt fortrolig med bruken av kontrollene, tror C&C universet sitter litt for dypt i meg. Dessuten så var siste strategispill som brukte "levende" actors Generals - Zero Hour. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noen som har opplevd installasjonsproblemer? Jeg har en NEC 1300A DVD brenner på maskinen. Når jeg setter inn DVD spill disken skjer det ikke noe på en lang stund, før den sier "Wrong Disc inserted, please insert disc 1". Det er kun 1 DVD disc i pakken. For å fikse problemet måtte jeg bruke en annen nettverks PC med DVD ROM, mappe den ROMen inn på min egen PC og installere fra den. Men er det noen som kjenner til eller har en løsning på problemet mitt, slik at jeg kan bruke min egen spiller? På forhånd takk. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hmmph.. Må si jeg likte spillet, men hvorfor i alle dager kan de ikke lage båter i slike typer spill? Båter er nettopp det som gjør at RA2 var og fortsatt er et hestehode forran konkurentene! Lenke til kommentar
NovaLine Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Men er det noen som kjenner til eller har en løsning på problemet mitt, slik at jeg kan bruke min egen spiller? Se på atariforumet http://www.ataricommunity.com/forums/forum...php?forumid=354 Securom Syntes det er stor mangel på artillieri muligheter i spillet også, det ødlegger litt da man ikke kan være så taktisk, blir på en måte som Red Alert 1, kjøp 3 tanks , knus alt Må si meg uenig der. Alle sider har gode artilleri-muligheter. ..og du kommer ikke langt med 3 tanks. Endret 1. april 2005 av NovaLine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg