TanglewoodD Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg bare sa et greit sett til en grei pris ;=) Pakka mi med Bw er i Sarpsborg, litt off topic, men det får gå ;D Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Hei jeg syns det med vannkjøling er hanske komplisert. Kan jeg sende inn pc,en så noen andre kan gjøre det for meg?? Trenger jeg vanntank??? Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 hei jeg syns det med vannkjøling er ganske komplisert!!! trenger jeg vanntank hvilken bør jeg velge til det settet jeg skal kjøpe?? kan jeg sende inn hele pc,en så noen andre kan montere det for meg?? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hei jeg syns det med vannkjøling er ganske komplisert!!! trenger jeg vanntank hvilken bør jeg velge til det settet jeg skal kjøpe?? kan jeg sende inn hele pc,en så noen andre kan montere det for meg?? trenger strengt tatt ikke vanntank (jeg har ikke nå, men det er et slit å fylle i vann) ellers så trengs det nesten ingen kunskaper for å sette sammen en vannkjøling bare les noen tester og du kan umulig dumme deg ut Lenke til kommentar
skol Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei, du bør kanskje spørre deg selv om det er verdt bryet med vannkjøling dersom du ikke er interessert i å "skitne" til neglene dine, eller moddifisere kabinettet ditt Kanskje det beste for deg er å få tak i Bigwater settet, det er enkelt å innstallerer for alle de med 10 tommeltotter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå