Howard Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 BTX tar ikke av før neste år Shuttle planlegger tre nye SFF-modeller basert på PicoBTX-formatet. Selskapet regner likevel ikke med at BTX-standarden tar av før til neste år. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte følgende: pikobtx er en standard som mange hovedkort produsenter vil/kan bruke og dermed vil det være mulig å bytte hovedkortet i en slik pikobtx-shuttle til noe fra en annen produsent. Er dette helt på jordet, eler har jeg forstått det rett? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Selv håper jeg BTX ikke kommer på markedet før om lenge. Det blir vanskelig for AMD sine 64CPU`er til å fungere tilfredstillende på et BTX kort etter noe jeg har lest og dermed er det intel som prøver å få BTX inn på markdet så fort som mulig for å dekke over sine varmeproblemer og kanskje gjøre livet vanskelig for AMD?` Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noe produsenter har klart å lage amd64 btx hovedkort uten problemer... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noe produsenter har klart å lage amd64 btx hovedkort uten problemer... Har fått med meg dette ,men jeg er enda mer tvilende om egenskapene til overklokkingsegenskapene. Å få noe til å fungere er en ting ,men det å få det til å kjøre såpass høye hastigheter som 5x250 HTT kan bli problemer etterhvert. Jeg synes bare dette er tull siden vi allerede har en plattform som fungerer fint ,men jeg synes også at BTX kan være en ide på HTPC og SFF ,men vi klarer oss allerede bra med høye tempraturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå