Jens Hansen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Test av Canon Powershot A520 Canon Powershot A520 er etterfølgeren til Canon Powershot A85. Det har lykkes Canon å gjøre kameraet mindre og lettere samtidig som det har fått mer optisk zoom. Man har også bevart et fullt sett manuelle funksjoner. Alt dette høres forlokkende ut, men hvordan klarer det seg i vår test? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Flott test! Jeg har sett frem til denne testen da jeg vurderer å oppgradere fra min Powershot A70 (Ligner dette men er utstyrt med 3x zoom-bojektiv, 3MPixel, eldre firmware og litt annen design på dekslet.) Etter å ha lest testen ser jeg at det ikke er noen grunn til å oppgradere til A520 i hvertfall. Kameraet har omentrent de samme svakhetene som mitt A70. Jeg tror nok jeg enten må skrape sammen penger til G-serien eller se meg om etter kameraer av andre merker. Det siste er nok mer aktuellt siden G-serien er i dyreste laget for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg