Suppelars2k Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Du slutter vel ikke å røyke/(kle deg med) Marlboro bare fordi KKK eier mesteparten? ... Men det gjør de strengt tatt ikke. Og nei, jeg hadde aldri kjøpt klær om det understøttet KKK. Endret 29. mars 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har noen nevnt Ramones? Ikke? Da er det herved nevnt. Nemlig. T'Weed Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Anbefaler virkelig Status Fatal. Kanskje ikke så punkete, men det svinger bra. Nevnte The Dudes isted. Her er en sang av de. Punk allright. Edit: Dead Kennedys. Obligatorisk. Endret 30. mars 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Asta kask er jo genialt da... ellers anbelfaler jeg deg å kjøpe noen av definitivt 50 spänn cd'ene. De koster, tro det eller ei, 50 kroner og er fylt med god musikk i fra sverige. ellers finnes det jo noen norske som er bra, slik som cockroach clan, kung fu girls, the mormones og the carburetors. noen linker til skandinaviske plateselskap o.l.: Ägg tapes & records Birdnest Burning heart Bad Afro (mest rock 'n' roll) Progress Trondheim Hardcore (har lenker til plateselskaper) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Punk = Flott.. det var det han som starta tråden, lurte på. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Turboneger Silver Blink 182 Gluecifer Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sjekk hvertfall ut For Monkeys og Pennybridge Pioneers av Millencolin. Kanskje også Home From Home og den nye Kingwood av samme gruppa. Kingwood har eg ikkje fått hørt helt gjennom enda, men syns til nå at den ikkje er like bra som det gamle av Millencolin. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ingen som har nevnt Sex Pistols Sex Pistols! Lenke til kommentar
Silverpipe Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hva med Interpol kanskje? Ikke punk-rock men i altern rock sjangeren... Enjoy... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 001. Abhinanda 012. Abnormal 031. Bad Astronaut 041. Bad Religion 083. Billy Talent 096. Blink 182 110. Dead Kennedys 195. Descendents 210. Green Day 258. Lagwagon 364. Life... But How To Live It? 377. Millencolin 420. No Fun At All 482. No Use For A Name 483. NOFX 623. The Offspring 692. Pennywise 817. Randy 836. Rasta Knast 860. Refused 861. Satanic Surfers 888. Screeching Weasel 927. Scum Of Toytown 938. So Much Hate 945. Stoned 959. sum 41 fra playlisten min, anbefaller "so much hate", osloband som var knallbra! ellers liker jeg lagwagon og pennywise extra mye, pennywise konserten på sentrum scene i oslo vil jeg aldri glemme! Lenke til kommentar
PineApple Loverboy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bare for å si det så er ikke Nirvana og the White Stripes Punk rock. Noen bra band er: Pixies (PunkRock) Ebba Grön (svensk Punk rock) The Killers (ikke akkurat punk) The Vines (mye likt Nirvana) Placebo (Alternative Rock) HIM (Metal og Gothic Rock) Incubus (mer eller mindre rock) Muse Dover (Indierock) Lorraine (Alt. progresiv poprock, norske men synger på engelsk) The Shins (ikke helt sikker på sjanger, men utrolig bra) Radiohead Audioslave The Smashing Pumpkins (punk rock aktig) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) .,.. Endret 1. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
PineApple Loverboy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 .,.. er det en: veledig gode band, wtf? eller nei! Lenke til kommentar
all right Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Liker du Punk Rock så kan det godt tenkes at du liker 3 Doors Down og AFI. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 AFI er bra og kjent for tiden? Green Day? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Mye bra nevnt her. Kan nevne noen høydepunkter: NOFX Bad religion Rancid Misfits Green day(gammelt) Offspiring(gammelt) Real Mckenzies (skotsk folke punk rock så de på rockefeller drit kult! MIke i NOFX digger dem) Litt mindre generelle: Me first and the gimme gimmes (du blir dritt lei de selv om det er bare "store artister" der) Lagwagon (noen få bra sanger resten er klin likt og kjedelig) Millencolin (Skate musikk) Sick of it all(deilig NY hardcore sjekk ut call to arms) Snuff(har noen bra sanger) Er mange fler husker ikke i farten. Levde og åndet for punk rock før spesielt NOFX men ble innhentet av Jokke og døren for norsk rock åpnet seg. Så mitt aller heteste tips: Sjekk ut Jokke om du ikke kjenner musikken hans ennå. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) .,.. er det en: veledig gode band, wtf? eller nei! Enhver med et minimum av forumvett vet at "..." betyr som regel at det er et slettet inlegg. Endret 2. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 The New York Dolls - D.J. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå