monkey island Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Lyst på noe ny ernergisk punk-rock, og lurer på om det er noen som har noe å tipse meg om. Musikk jeg liker: Green Day Weezer Nirvana Bad Religion The White stripes Foo fighters Endret 29. mars 2005 av Ar3z Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 At The Drive-In, Refused. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tja var fan av Offspring før, det kan vel kalles punk-rock? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tja var fan av Offspring før, det kan vel kalles punk-rock? ja, vil no tru det, mener også at sum 41 er punk-rock Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dia Psalma, Rancid, The Misfits, Suicidal Tendencies, Ultima Thule, Hel, At The Drive-In und so weiter, und so weiter. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Punk = ...bortsett fra Offspring. Offspring er eneste anbefalning fra meg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ultima Thule, er ikkje det såkalla Hvit makt musikk? Isåfall Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ultima Thule, er ikkje det såkalla Hvit makt musikk?Isåfall Vel, de er vel strengt talt nasjonalister. Budskap eller ei, det svinger skikkelig. Du slutter vel ikke å røyke/(kle deg med) Marlboro bare fordi KKK eier mesteparten? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Anti-Flag er konge. 19 åringer som spiller svinbra! mycket bra! EDIT: Dette er ekte punk, ikkje avarter slik som hardcore, emo, emocore osv. Ser mange har nevnt band i disse sjangere Endret 29. mars 2005 av kvikks Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ultima Thule, er ikkje det såkalla Hvit makt musikk?Isåfall Vel, de er vel strengt talt nasjonalister. Budskap eller ei, det svinger skikkelig. Du slutter vel ikke å røyke/(kle deg med) Marlboro bare fordi KKK eier mesteparten? Har ikkje hørt musikken, så om det svinger veit eg ingenting om. Så KKK eiger Marlboro? Jaja, røyker ikkje heller så... Synes sjølv Storm lager god musikk, sjølv om tekstene er nasjonalistiske Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har ikkje hørt musikken, så om det svinger veit eg ingenting om.Så KKK eiger Marlboro? Jaja, røyker ikkje heller så... Synes sjølv Storm lager god musikk, sjølv om tekstene er nasjonalistiske Da anbefaler jeg at du hører på Ultima Thule. Deres versjoner av "Jag älskar mitt Sverige" og "Herr Fredik Åkara och Cecilia Lind" er fantastiske! Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ingen som hører på de gamle store punkrockerne? Iggy Pop f.eks? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Da anbefaler jeg at du hører på Ultima Thule. Deres versjoner av "Jag älskar mitt Sverige" og "Herr Fredik Åkara och Cecilia Lind" er fantastiske! Storm synger på norsk då, svensk er liksom ikkje heilt min gate... Men for all del, kan jo kanskje gå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Pennywise, Strebers (bandet som ble Dia Psalma), The Dudes, Refused. Ser at Charta 77 og Dia Psalma er nevnt - det er kvalitet! Edit: The Casualites Endret 29. mars 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Da anbefaler jeg at du hører på Ultima Thule. Deres versjoner av "Jag älskar mitt Sverige" og "Herr Fredik Åkara och Cecilia Lind" er fantastiske! Storm synger på norsk då, svensk er liksom ikkje heilt min gate... Men for all del, kan jo kanskje gå Kan prøve Glittertind da. Kan vel også kalles Punk Rock http://www.glittertind.net/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vil tro du liker f.eks. Silver, men de ligger vel kanskje ikke helt i samme kategori.. jeg bryr meg fint lite om sjangre Må komme med en anbefaling av et band som bl.a. et par klassekamerater spiller i: "the Burning Buritos". Jeg tror ikke cd-ene deres er utgitt i noen sjappe, kun solgt privat, men hvis du vil høre har de lagt ut noen sanger på urørt på nrk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå