Teh Hoboman Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei. Aner ikke hvor jeg skal starte engang for å løse dette. Fluxbox virket fint(Kjører gentoo - kjerne 2.6.10). Så la jeg inn openbox, så kjørte jeg openbox --replace, for å bytte ut metacity i gnome med openbox. Nå kan jeg ikke starte fluxbox via gdm lenger, den bare låser seg. Den virker fint om jeg bare bruker startx, ingen problemer da. Finner heller ingen relevante feil i /var/log/gdm/:0.log.1 eller /var/log/X.org.log Annet enn at den ikke kan laste modul i810, men den har aldri fungert. Aner ikke hva jeg skal lete etter, eller hvor jeg skal begynne å lete hen. Er fryktelig frustrerende å ikke kunne bruke GDM. Lenke til kommentar
ways Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 kanskje sjekke at cd /usr/share/xsessions/fluxbox.desktop ser ok ut? min: [Desktop Entry] Encoding=UTF-8 Name=Fluxbox Comment=Highly configurable and low resource X11 Window manager Exec=fluxbox Terminal=False TryExec=fluxbox Type=Application [Window Manager] SessionManaged=true Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå