Knusk Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det mange som har gode erfaringer med denne skriveren, så hadde det vært OK å vite. Da blir det lettere å bestemme seg !! Den er vel nokså ny på markedet..... Kanskje dyser som takler 1 pikoliter tettes desto snarere ? Har slitt med Canon S600. Den har aldri vært det helt store, og nytt skrivehode er umulig å få tak i uten å måtte betale blodpris! Så nå lurer jeg på om iP5000 er verdt å satse på som allround-skriver, holder den det reklamen lover??? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har solgt mange slike, og har vel ikkje fått ein einaste igjenn som defekt (om eg husker rett). Mange gode erfaringer med den. Gode bilder, og billige patroner. (89 eller 92 for orginal farge, og 116 for svart). Anbefaler den sterkt! Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har også hatt dårlig erfaring med Cannon skriver tidligere. Har derfor stort sett eid HP skrivere de siste årene. Byttet nå til IP5000 og det var et stort sprang. Bildene ble muligens ikke så mye bedre, men den er raskere og veldig snill med blekkforbruk. Nesten så jeg savner å bytte blekkpatron. Liker spesielt arkmateren under skiveren som jeg har fotopapir i, samt muligheten til å skrive direkte på DVD/cd plater. Arne M Lenke til kommentar
steira Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kjempe skriver. dette er ingenting å lure på, Har hatt min i 2 mnd. og er kjempe fornøyd. Aldri mer Hp for meg nei. Alle de hp printerene jeg har hatt (2) har jeg vært veldig uheldig med.. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Men om du er redd for å tette igjenn skrivehodet ditt, vær oppmerksom på hvilket kopipapir du bruker. 4copy er ikkje å anbefale, da dette støver veldig masse. HP Bright White er eit veldig bra papir, 90g, som støver ikkje og du kan redusere blekkforbruket ditt, for så å få like gode resultat ut! Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei, jeg har en liten kommentar på dette. Når det gjelder Pixma iP5000, kan du like godt gå for Pixma iP4000. Da sparer du penger, og du får ingen synlig forskjell i kvalitet. Dråpestørrelsen på iP5000 er vel og merke mindre, men dette merker du ikke noe til i praksis. Det er uansett strekdannelse fra dysene som merkes best! Ellers er skriverne identiske - mekanisk og med tanke på fargeoppsett. Min kollega i PCWorld, Iver Gamme, har sett på begge skriverne, og resultatet underbygger det jeg skriver her. Så ikke la dere blende av "picoliter"-pratet. La heller tester snakke for seg. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har testa IP3000 og 5000, men har ikkje sett strekdannelser, hvor nært skal eg gå for å sjå dei? Er det forstørrelsesglass som er brukt eller? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan IP5000, eller forsåvidt IP4000 printe henlt inn til hullet på CD/DVD ? Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja det kan du. I CD Labelprint velger du select paper, så new. Vanlig outer size er 118 mm og inner size 17mm. Da printer du helt inn. Så lagrer du denne som eget oppsett. Arne M Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kongeskriver! Kan ikke bruke annet uttrykk! Har hatt min i ca. 6 måneder nå, og har bare godord å si om den. Glimrende kvalitet på fotoutskrifter, den er rask, lekkert design, rimelig i drift, faktisk en av de rimeligste når det gjelder utgifter til blekk.. Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg kan vel egentlig bare føye meg til disse gode komentarene! Har en Pixma 5000 selv, og den har virkelig svart til forventningene! Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 min ip4000r med ethernet og wlan er helt konge bare å putte den hvor du vil i huset (så lenge det er wlan dekning da ) billig i drift også.. løp og kjøp! MrM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå