sigen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Nice work, men støtter forslaget med å lakke CD/DVD-spiller/brenner, det ser mye finere ut. Go kabelstrømper Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Er det forsvalig å bare lakke CDromene? Er det noen farer med det, som at den ikke går opp igjen? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ta av frontdekslene og lakker dem! Når de er ferdig tørket kan du sette de på igjen, og det virker akkurat som før Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er det forsvalig å bare lakke CDromene?Er det noen farer med det, som at den ikke går opp igjen? Du kan eventuelt lakke dekslene til kabinettet, og sette dem forran CD/DVD-rom`en, så bruker du "eject" eller "løs ut" i Windows for å få dem ut. Hvis du vil bruke penger på det, så kjøper du Lian Li-deksler. Lenke til kommentar
Curry17 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt plexi glass? Bor i Bergen området. lykke til med prosjektet ditt.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt plexi glass? Bor i Bergen området. lykke til med prosjektet ditt.. Clas Ohlson, den lokale glassmesteren, og Biltema har plexiglass. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Wohoo! Jeg ringte akkurat de som har skåret ut hull i kabinettveggen min. Den er ferdig! Atlas Industri Kraftig Update snart... Endret 5. april 2005 av danno_O Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 I dag får jeg Neon, thumbs osv. Kommer nok bilder i morgen kveld. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ser bra ut detta danno o! Kom med update! Skulle du lakke cd rom dekslene. Det er aa anbefale. ser bedre ut det. Har prQvd aa bruke hoddymailing...Det gikk ikke saa bra Men ellers bra jobb! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ser bra ut detta danno o! Kom med update! Skulle du lakke cd rom dekslene. Det er aa anbefale. ser bedre ut det. Har prQvd aa bruke hoddymailing...Det gikk ikke saa bra Men ellers bra jobb! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 I dag får jeg Neon, thumbs osv. Kommer nok bilder i morgen kveld. Hvilken morgenkveld da? Det er bare en måned siden du sa i morgen kveld nå Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) I dag får jeg Neon, thumbs osv. Kommer nok bilder i morgen kveld. Hvilken morgenkveld da? Det er bare en måned siden du sa i morgen kveld nå Update? Nice work! Mor og far min har helt ligdt kabinett! KUTGW GL&HF EDIT: Leif Endret 15. mai 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ta å last opp bildene i phtobucket elns, så slipper du å skrive et innlegg pr. bilde! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Update snart ?? *Vil se sidedøren* El NetZor Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Cinet kabinett ? Har mange sånne liggende på jobb. MANGE! En ting jeg hater med de er kantene inni kabinettet, skarpt som bare f*** Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Gode nyheter! BiLDER KOMMER I MORGEN! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Var vel kanskje på tide Gleder meg Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Må nok "strømpe" inn kabler får å få litt bedre plass her ja Du må nok flytte PSU visst ikke vil ikke cpu kjøleren få nok luft Men nice work uansett! El NetZor Endret 21. mai 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du må nok flytte PSU visst ikke vil ikke cpu kjøleren få nok luft Tror det går bra viss han ikke overklokker noe. men hva har skjedd med fyren fant politien noe kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg