SpeCtaCelus Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 sjekk denne siden http://www.spectacelus.tk Hva trenger jeg og forandre bortsett fra designet, osv? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Fjern alle linker relatert til CS :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 det står unreal turnament, fiks det om til tournament. :smile: (når du trykker på unreal, så er det i teksten der) Lenke til kommentar
schwenkis Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Under Data/Min Pc, har du ramset opp alt du har av utstyr, bortsett fra hva slags prosessor du har. Kan være kjekk å ha med, hvis det er noen som er interessert i å vite det da! :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Fjern reklame popupsene! Ellers synes jeg personlig at området i midten er litt for smalt. Du klarer jo ikke å skrive mye der! Men så har du kanskje ikke så mye å skrive heller? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Irriterende mange skrivefeil spør du meg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Ronnyb Og du har aldri skivefeil. Kjetil Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg ville unngått store bokstaver og mellomrom i filnavn. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Åh nei, ikke enda en tvilsom side som tror at de har så bra innhold osv. Lei for å si det, men denne vil ikke bli særlig lagt merke til på www Alt for lik andre "crappy" sider på internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå