Gå til innhold

ATi x850XT PE ViVo ? **Update * Ny pris***

X-Shock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt merkelig at mitt Asus x800XT PE slår x850XT PE kortene? Uklokket til og med  :w00t:

Høres ganske tvilsomt ut spør du meg... Hvordan skal et kort med lik kjerne, men treigere core & minnehastighet slå et lignende med høyere hastigheter ? Mystisk...

Endret av X-Shock
Lenke til kommentar

Grunnet veldig lav interesse tror jeg at jeg legger hele opplegget på is! Lite folk har i det heletatt brydd seg om dette tilbudet som jeg har brukt utallige timer på å ordne! Hvis det er ingen som viser interesse innen en dag, så kan moderator stenge tråd.

Lenke til kommentar

Kjøpte selv et Radeon X800 Pro på samme måte, også fra ATI selv. Dette fungerte glimrende, og jeg hadde hevet meg på dette tilbudet hvis jeg skulle ha kjøpt dette kortet selv. ATI er etter min mening den desidert beste produsenten av ATI-baserte kort (naturlig nok). Har hatt flere ATI-kort opp gjennom årene, vært borti 4 generasjoner ATI-kort. Har aldri hatt et eneste problem med et eneste ATI-kort.

Lenke til kommentar
Må få legge til at alle som fortsatt venter på x850xt PE kan bestille disse på DELL.no Disse er levert av ATI. Prisen ligger på 4064,- Inkl. frakt

Det står deler til Dell-maskinen. Kan vel ikke bestille der om man ikke har en Dell maskin vel ?

Jeg tror Dell tar imot pengene dine uansett om du har PC fra Dell, Elkjøp, eller bygget selv. Men det kan være Dells viten ikke strekker seg lenger enn til å tro at dette kortet kun passer i deres egne maskiner. Hvem vet.

Lenke til kommentar

men kan vi se på DEG som reseller, og ta alle returer o.l. til DEG, slik at du står ansvarlig for evt. retursaker osv? slik at vi har en kontakt i norge?

uten det er jeg ikke med.. ikke for å spare et par lusne hundringser..

Lenke til kommentar
men kan vi se på DEG som reseller, og ta alle returer o.l. til DEG, slik at du står ansvarlig for evt. retursaker osv? slik at vi har en kontakt i norge?

uten det er jeg ikke med.. ikke for å spare et par lusne hundringser..

jepp det går helt greit

Lenke til kommentar
Litt merkelig at mitt Asus x800XT PE slår x850XT PE kortene? Uklokket til og med  :w00t:

Høres ganske tvilsomt ut spør du meg... Hvordan skal et kort med lik kjerne, men treigere core & minnehastighet slå et lignende med høyere hastigheter ? Mystisk...

Club3D's x850XT PE er faktisk dårligere i minne og core enn ASUS' x800XT PE.

Se selv ;)

Lenke til kommentar

Club3D's x850XT PE er faktisk dårligere i minne og core enn ASUS' x800XT PE.

Se selv ;)

http://www.pcauthority.com.au/review.aspx?CIaRID=2400

Hvis du leser den posten står det

GPU 520MHz

Memory 540MHz

Mens CLUB3D x850XT PE har:

GPU 540 MHz

Memory 590 MHz

Så du tar nok feil der ja:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...