Heisanheisan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg er administrator men får beskjed om att tilgangen til regedit er disabled av adminiostrator, er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan få tilgang til regedit igjen ? Feilmeldingen lyder slik når jeg skriver regedit i run vinduet: Registry editing has been disabled by your administrator. Takker for svar Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er dette på din egen pc? Og, om du kjører WinXP, er kontoen din en "begrenset konto" eller en "administrator" konto? Er du innlogget som gjest, kan det hende du ikke har tilgang til regedit. Lenke til kommentar
Heisanheisan Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg er innlogget som administrator når jeg får meldingen. Etter ett google søk har jeg kommet frem til att det kan være virus eller noe som foccer seg på grunn av att det har vært win 98 på maskinen tidligere. Dette er første gang jeg prøver og komme inn i regedit på denne maskinen , jeg har for få timer siden hatt en full reperasjon av win xp profesional på maskinen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hm.. Du får prøve å søke etter virus\spyware og se om du finner noe som som ikke er slik det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå