Hotel Papa Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hmm Jeg satt og tenkte å lekte litt med tankene om å lage et nytt kabinett.... Jeg må bare si at jeg er en stor fan av playstation 2, samtidig som jeg er en liten pc nerd, så kom jeg på at det må være über genialt med en Ps2 og en Pc i sammen kabinett, da slipper jeg liksom å tigge om å få bruke tvn? Tror dere at det vil la seg gjøre!? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Det vil nok la seg gjør, men du må nok legge litt arbeid i det... Edit; har du stort kabinett kan du bare sette den inni. Ikke verre. Endret 28. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Bra tenkt, det er for lite av kombo-mods rundt omkring. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 PlayStation2 eller PSTwo? Men tror det hadde vært innmari tøft Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dette er blitt gjort et titalls ganger før, men du får kose deg med moddingen! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Som Skjold sa, er ikke dette noe nytt! Men det hadde vært tøft om du greier å stappe inn en PS2 og en PC inn i et slags desktop/HTPC kabinett! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Tenkte når jeg først var i gang at jeg skulle lage et kabinett i 2 etasjer, det nederste til Ps2 og den øverste til pcen....? Skjold: er det noen her på forumet som har gjort det samme? Så jeg kunne se hvordan de hadde gjort det!? thx for svar folks Lenke til kommentar
St.Jimmy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dette er blitt gjort et titalls ganger før, men du får kose deg med moddingen! thumbup.gif ok_dremel JA, VI VIL HA BILDER Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Orker ikke å finne akkurat nå, søk på forumet eller bruk Google.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvis du skal spille på PC-skjermen må du vel ha TV-kort eller video->VGA adapter? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Eller han man bruke en TV.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Har tv kort og alt det der...... Men er det noen som har det fjerneste anelse om hvordan man åpner en Ps2? Altså den gamle modellen ikke den nye tynne!? Jeg prøvde å se på den for 2sek sia, finns ingen skruer eller haker som man skal presse inn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kan se for deg i morgen, har en som jeg kan sjekke på. (minn meg på det med PM eller her hvis jeg glemmer det) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Under PS2 så er det firkantede bein av gummi, ta de av så er det skrue inni der.. det er også noen firkantede klosser av plastik under, de må du også ta bort.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Er det sånne skruer der når du først har skrudd dem opp kan du ikke skru dem ned igjen!? Bare spørr litt før jeg åpner Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det skl nok gå å skru dem ned igjen, men det er ikke sikkert at det er vanlige skruer der. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kul ide;) kom med bilder om du realiserer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå