Cerb89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) [ironi modus] har vi oversetter? [/ironi modus] Endret 29. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 æ har bestandi lurte på koffør d e d røde goderiet som e bæst og koffør d bestandig e minst av dæm i posen..... tenke da på seigmenn og slikt e det nån som veit om det e ett salgstriks.. eller e det bare eg som bestandi har fådd minst røde seigmen?? nån som e irritert over det samme? HAAHAHAHAHHAH :!: Seriøst nå lo jeg litt :!: On-topic: Det finnes ekkelt rødt godteri også da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Det er faktisk helt jævlig å lese det der kråkemålet deres. Kjente jeg fikk en begynnende migréne etter bare noen linjer. Enig, forferdelig. hallo.. det var vel ikke så ille Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Nordnorsk 4 teh win!!1 ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du skjemmer oss ut, skriv bokmål. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Du skjemmer oss ut, skriv bokmål. jeg?? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du skjemmer oss ut, skriv bokmål. jeg?? Meget mulig at han mener deg ja. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 [iM]http://www.ebaumsworld.com/forumfun/misc15.jpg[/img] HAAHAHAHAHHAH :!: Seriøst nå lo jeg litt :!: On-topic: Det finnes ekkelt rødt godteri også da Lo seriøst av det bildet der Men det meste av rødt godteri er veldig godt da,.. Så det med salgstriks kan være et poeng, eller så er de rett og slett dyrere å produsere elns. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 det er jo litt rart, siden de fleste låvene i norge er røde siden den røde malingen var billigere før.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jepp. MEn tysk billig godteri som er rødt smaker 90% av gangene direkte vondt. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kanskje det er dyrere å produsere rødtgodteri? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hehe.. vist man skriver på dialekt, må man jo studere teksten bedre, og da blir den grundig lest,, å ikke skummlest Man bør ikke forverre leseopplevelsen til hver enkelt i den tro at tekten din da blir mer inngående og nærmere studert. Det er heller mer sannsynlig at folk overser deg helt, eller misforstår deg fullstendig. På et såpass landsdekkende forum som dette, er avgjørende for forståelsen at alle følger en lik linje på rettskrivingsfronten. Nynorsk og bokmål, hvilket et de offisielle språkmålene her i landet, er å foretrekke. On topic: Hvorfor det er så få gode (røde i ditt tilfelle) godteri i en pose? Du spiser dem vel opp før du har rukket å telle dem. Vi har nemlig for vane å undervurdere våre goder og overvurdere alle onder. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 hehe.. vist man skriver på dialekt, må man jo studere teksten bedre, og da blir den grundig lest,, å ikke skummlest Man bør ikke forverre leseopplevelsen til hver enkelt i den tro at tekten din da blir mer inngående og nærmere studert. Det er heller mer sannsynlig at folk overser deg helt, eller misforstår deg fullstendig. På et såpass landsdekkende forum som dette, er avgjørende for forståelsen at alle følger en lik linje på rettskrivingsfronten. Nynorsk og bokmål, hvilket et de offisielle språkmålene her i landet, er å foretrekke. On topic: Hvorfor det er så få gode (røde i ditt tilfelle) godteri i en pose? Du spiser dem vel opp før du har rukket å telle dem. Vi har nemlig for vane å undervurdere våre goder og overvurdere alle onder. :!: oki da.. skal bare skrive bokmål fra nå av Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 [...] Hvorfor det er så få gode (røde i ditt tilfelle) godteri i en pose? Du spiser dem vel opp før du har rukket å telle dem. [...] Det har jeg ikke tenkt på, god teori, egentlig Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 [...] Hvorfor det er så få gode (røde i ditt tilfelle) godteri i en pose? Du spiser dem vel opp før du har rukket å telle dem. [...] Det har jeg ikke tenkt på, god teori, egentlig ja egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå