Complexity Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 klart vi jørr d r itj no.................. prob å læs d du skriv... i d, heil tat førr vi bærr ælsk folk, såmm skrv språket sm vill ta øver værden sms sprk du e et funnj! klart æ e førbannja øve at d e minjdre røde djevla,,, i sægmannsposan d m¨å værr et salsjtricks førr å få øss førbrukeran til å kjøp meir av døm........................................ e det nokkan som æ ænig? Anæ at d e måbbing på gang her ællæjr? :!: Lenke til kommentar
X_Z_E_R_O Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) klart vi jørr d r itj no.................. prob å læs d du skriv... i d, heil tat førr vi bærr ælsk folk, såmm skrv språket sm vill ta øver værden sms sprk du e et funnj! klart æ e førbannja øve at d e minjdre røde djevla,,, i sægmannsposan d m¨å værr et salsjtricks førr å få øss førbrukeran til å kjøp meir av døm........................................ e det nokkan som æ ænig? Jeg kan også skrive dialekt vis jeg vil, men da vil ikke folk gidde å lese det man skriver for at det er så vanskelig Bandidos Pelle ser at du er fra Oslo, men er det sånn folk skrive på dialekt der nede? Endret 29. mars 2005 av X_Z_E_R_O Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 klart vi jørr d r itj no.................. prob å læs d du skriv... i d, heil tat førr vi bærr ælsk folk, såmm skrv språket sm vill ta øver værden sms sprk du e et funnj! klart æ e førbannja øve at d e minjdre røde djevla,,, i sægmannsposan d m¨å værr et salsjtricks førr å få øss førbrukeran til å kjøp meir av døm........................................ e det nokkan som æ ænig? Jeg kan også skrive dialekt vis jeg vil, men da vil ikke folk gidde å lese det man skriver for at det er så vanskelig Bandidos Pelle ser at du er fra Oslo, men er det sånn folk skrive på dialekt der nede? trur ikkje det.. det e meire sånne ord som "jeg trokke det azz" å slike ting di bruke som dialekt hehe.. vist man skriver på dialekt, må man jo studere teksten bedre, og da blir den grundig lest,, å ikke skummlest så det er vell ett slagt trickz Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Rød snoop e best(jorbær smaken) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Rød snoop e best(jorbær smaken) nemlig.. men hvorfor er det bestandig så lite av det Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vet ikke, kan sende mail til en produsent? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Vet ikke, kan sende mail til en produsent? jah!! knallgod ide Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 æ har bestandi lurte på koffør d e d røde goderiet som e bæst og koffør d bestandig e minst av dæm i posen..... tenke da på seigmenn og slikt e det nån som veit om det e ett salgstriks.. eller e det bare eg som bestandi har fådd minst røde seigmen?? nån som e irritert over det samme? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er faktisk helt jævlig å lese det der kråkemålet deres. Kjente jeg fikk en begynnende migréne etter bare noen linjer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Det er faktisk helt jævlig å lese det der kråkemålet deres. Kjente jeg fikk en begynnende migréne etter bare noen linjer. :!: så iller er det vell ikke Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 En ting som irriterer meg sykt er at i Godt&Blandet posene er minst halvparten av snopen lakris eller rødt Grønn, oransje og gult snop Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 En ting som irriterer meg sykt er at i Godt&Blandet posene er minst halvparten av snopen lakris eller rødt Grønn, oransje og gult snop den laqrisen er jo Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 En ting som irriterer meg sykt er at i Godt&Blandet posene er minst halvparten av snopen lakris eller rødt Grønn, oransje og gult snop den laqrisen er jo lakrisen er ikke så god Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Lakris er bare å kaste (vis den ikke er kjempesøt)! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 BEST.THREAD.EVAR! Rødt snop = pwn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 SteffyBoy, jeg lo høyt av det bildet... Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 By the way , kjøpe en magnun pose med twist til påska og der var det ikke EN marspian sjokolade . Vern om dine favoritbiter ..kiss my ass .. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Røde goderier er gode.SteffyBoy pannekaker er også godt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er faktisk helt jævlig å lese det der kråkemålet deres. Kjente jeg fikk en begynnende migréne etter bare noen linjer. Enig, forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå