Gå til innhold

falsk webshoperfaring, våken moderator

ronndi

Anbefalte innlegg

Henta fra tråden: Hvorfor er games199.com så usannsynlig billig?

1. Stakk en tur innom games199.com etter en annen link fra forumet her (gamer.no-delen) og kikka litt rundt. Det første som slo meg var at prisene var helt vanvittig lave her, og at utvalget heller ikke var så forfryktelig dårlig (ikke for en som setter pris på litt eldre spill i hvert fall)......

2.Tja, muffens og muffens. En kjapp sjekk avslører i hvert fall at det er den "beryktede" gründeren Øivind Robbestad som står bak denne butikken. Mannen har gjort seg godt kjent blant spekulanter, som en fyr som er mest interessert i å fylle lommeboken sin mest mulig på kortest mulig tid, for deretter å trekke seg ut og overlate en masse dritt til andre......

3.(Øivind Robbestad ) Ikke noe muffens, bare vanvittige gode avtaler med leverandører i Europa. Samtidig kjøper vi alltid opp i store kvanta slik at vi får store rabatter.......

6. Jeg har vært innom der nonen ganger. Kjøpte et par spill til Xboxen min, Alias og XIII. Spillene kom etter ca. en uke, så det synes jeg var greit.

Post 6. blir så moderert av blacktower med tillegget:

#ting går sikkert veldig raskt og bra når ein sitter på same ip som dei som jobber i firmaet#

:tease: OWNED :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og poenget var her.. som vi ikke har fått med oss allerede?

*Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng.

Vil at denne skal leve litt, da jeg synnes at replikvekslingen er helt konge!

Og poenget ditt Wichtom? Kanskje du kan komme med en post som inneholder mer enn enlinjere!!

Lenke til kommentar

poenget mitt var.. at det du vil trekke frem her har vel alle oss andre

fått med oss allerede.

men du vil vist lage et "gullkorn" ut av det.

noe som er din fulle rett. akurat som det er min til å kommentere dette. da dette er et diskusjonsforum.

og utifra hvilken kategori du er mest aktiv i, så skjønner jeg hvor du vil henn.istedet for å "bare" diskutere hvilke butikker som er gode/dårlige, kansje du skulle lære litt om pc oxo.

Endret av wichtom
Lenke til kommentar
poenget mitt var.. at det du vil trekke frem her har vel alle oss andre

fått med oss allerede.

men du vil vist lage et "gullkorn" ut av det.

noe som er din fulle rett. akurat som det er min til å kommentere dette. da dette er et diskusjonsforum.

og utifra hvilken kategori du er mest aktiv i, så skjønner jeg hvor du vil henn.istedet for å "bare" diskutere hvilke butikker som er gode/dårlige, kansje du skulle lære litt om pc oxo.

hvem pissa i frokostbaldninga di i dag? slutt å furt, fulgte med på tråden da det skjedde, var veldig moro, at denne kommer på gullkorn er velfortjent. props til games199-trådstarteren, moderator og selvfølgelig games199 som viser oss hvor ærlige de er!

Lenke til kommentar

vil bare bemerke, at jeg ikke er/var sur elno slikt.. jeg bare komenterte sett fra min vinkel.. men vist det ble tatt opp som at jeg var snerpete eller slikt, beklager jeg på det sterkeste.

ps: muli jeg var litt trødt på tidspunktet.

saken er herved død (for lenge siden) fra min side.

god dag videre til dem implenterte. :-)

Endret av wichtom
Lenke til kommentar

:lol:

Bra den der! :thumbs:

Edit: Det var et gullkorn til der!

Brukeren som postet post 6 har postcount 1, litt etter kom denne kommentaren:

Noen andre som synes det er litt tilfeldig med postcounten til <post 6> og hennes gode omtale av denne nettbutikken ?

:hmm:

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
slutt å furt, fulgte med på tråden da det skjedde, var veldig moro, at denne kommer på gullkorn er velfortjent. props til games199-trådstarteren, moderator og selvfølgelig games199 som viser oss hvor ærlige de er!

Trådstarter hadde ikke noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen som har erfaringer fra handel hos games199.com da?

:yes: Jeg har vært innom der nonen ganger. Kjøpte et par spill til Xboxen min, Alias og XIII. Spillene kom etter ca. en uke, så det synes jeg var greit.

#ting går sikkert veldig raskt og bra når ein sitter på same ip som dei som jobber i firmaet#

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...