Advanced Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Som topic sier lurer jeg på hvordan jeg kan få koblet til to PSU'r i et kabinett. Kabinetet er stort som bare det I følge kilder It experter skal det vist gå an. Noen som ahr vært borti lignende... Hovedkortet er et MSI k7 Delta kort Lenke til kommentar
Haii Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 OFFTOPIC: hvorfor i allverden skal du ha 2 psu på et hovedkort? ONTOPIC: Tror ikke det går an på den hovedkorte der hvis jeg gjetter riktig. Det går bare an på spesifik hovedkort tror jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har du ikke et kabinett designet for 2 PSU-er må du bore hull og sveise på støttebraketter til PSU nr. 2 selv. Hvorfor i granskauen skal du ha effekt fra 2 PSU-er inn på det ene hovedkortet? K7-kortene til MSI takler da ikke komponenter som krever så mye strøm via hk uansett. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg kjører 2 psu'er i kabinettet mitt.. Det er dog en til hovedkort, og en til resterende vifter/lys/andre duppedingser. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Flyttes fra Servere til PSU og elektronikk. For å koble to strømforsyninger sammen kan du gjøre sånn. Dette medfører dog kun at de starter/stopper samtidig, du får ikke koblet begge på samme hovedkort. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 jumpstart Jumpstart den ene og bruk den andre vanlig. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Som topic sier lurer jeg på hvordan jeg kan få koblet til to PSU'r i et kabinett. Kabinetet er stort som bare det I følge kilder It experter skal det vist gå an. Noen som ahr vært borti lignende... Hovedkortet er et MSI k7 Delta kort Jeg er litt usikker på hva du mener nå. Skal du koble PSUene sammen, eller bare sliter du med å få plass i kabinettet ditt? Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Trenger neppe 2stk PSU`a bare fordi du har noken uvlys og vifter. Både lys og vifter, bruker veldi lite strøm...Det er helst visst du har mangen harddisker og andre meir krevande komponenter at dette er eit behov... Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) vil heller anbefale å kjøpe en 680watt da, som har 10 drev kontakter 24 pin, klar for sli ,4 sata osv, for eks Thermaltake Silent Purepower 680W Eneste dårlige kommentar den har fått er at den er for kraftig for vanlige brukere og at det er mange ledninger å holde styr på , + litt drøy pris, men du får hva du betaler for. Pris er uansett ikke noe tema for deg som ville ha 2 stk. Endret 29. mars 2005 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå