jeyjey88 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Skal ha meg nytt kabinett men jeg har lyst på mange vifter, kan si jeg er avhengig av vifter Har dere noen anbefalinger å komme med? minste størresle er midi Lenke til kommentar
FanTazY Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hey! Kommer jo helt ann på hvor du vil ha viftene da. Thermaltake har jo en del vifte plasser. det følger med 7 vifter når du kjøper det blant annet. Raidmax har jo faktisk litt vifte plasser di også, 4 80mm vifter i front og 2 80mm bak og en 80mm i dør. pluss du kan jo mekke et hull i toppen og sette en vifte der. veldig bra for kjølingen. varm luft kommer opp vettu Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du har LYST på mange vifter?? Vel, du er nok en av de første som vil ha vifter.. Men om du vil ha vifter, så kjøper du deg litt verktøy om du ikke har, å skjærer ut hull til det selv! Men tro meg, du skal ha gode vifter for at det ikke skal bråke som et hønsehus.. Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 mhm! vifter er veldig nødvendig, men veldig greit å redusere antallet. med gode vannkjølinger er det enkelt. dog: det ser jo litt "teit" ut med mange vifteplasser tomme Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 anywayz---> kjøp 120mm. uansett hvor du skal ha de..! Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hvorfor? de er umilig å få stille. man får de ikke under 20 db! Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 det er jo nettopp de man FÅR under 20db.... det er en grunn til at de er store og flytter like mye lyft på lavere hastighet... lavere hastighet = mindre lyd... Lenke til kommentar
jeyjey88 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg vil bare se hva kjøling er godt for Har to vifte styringer og er bedre å fylle opp dem med ett nytt kabinett m/fler vifteplasser. Syns jeg. Men har dere link til noen kabbis med mange vifteplasser hadde det vært supert? takker for alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå