moestue Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) På microplex.no så selger de en 80mm Artic Cooling vifte til 59 kr. Har selv 4 slike som fulgte med mitt Artic Cooling Silentium T1 kabinett, og etter min mening er dette en spottpris. Stillegående er de i aller høyeste grad. Tøffe er de og.. Planlegger du å kjøpe et par ekstra vifter er disse å anbefale hvis du har en litt "slunken" lommebok Endret 29. mars 2005 av moestue Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Støynivå Sone 0.8 er det et eget nivå som AC har satt eller noe spesiellt jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Lurer også på det, hva vil det si? På alle de andre viftene på microplex er enten oppgitt lydnicå i db, eller ikke oppgitt i det hele tatt. Men de var billige, det skal de ha (nesten så de skremmer vekk kundene med så billige vifter) Forresten så burde du lagt til en direktelink i første post, så slipper folk å "lete" seg frem til viften selv. Det er_noen_som er veldig late. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå