andersr66 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 fins det en Operatør som en ringer gratis i fra eller må en betale minuttpris hos alle. og hvem har billigs minutt pris. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Vel.. For en stund siden løp det rykter om at noe slikt skulle komme til Norge Det finnes i Sverige Har som jeg vet ikke kommet til Norge lenger.. Norge er et dyrt land.. Men likevel verdens beste land å bo i Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Skype er jo kansje en mulighet? www.skype.com Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Skype er jo kansje en mulighet? www.skype.com Så lenge man betaler for nett igjen så er vel ikke dette gratis det heller... Lenke til kommentar
lie Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 fins det en Operatør som en ringer gratis i fra eller må en betale minuttpris hos alle.og hvem har billigs minutt pris. selv bruker jeg www.talkmore.no Deilig å kunne ringe og ringe, uten og få høye regninger. Merket drastiskt forskjell fra Telenor i lengden. Ellers har du skype, men da må du ha wlan mobil Telio har gratis til alle hustlf, men da er det ikke mobil lenger. Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Vel.. For en stund siden løp det rykter om at noe slikt skulle komme til NorgeDet finnes i Sverige Har som jeg vet ikke kommet til Norge lenger.. Norge er et dyrt land.. Men likevel verdens beste land å bo i hvem er det som leverer dette gratis i sverige. å går det an og bruke det i norge. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 3 har dette tilbudet i sverige (sikekrt bare for å kapre seg kunder tidlig, om noen måneder er det sikkert ikke gratis lenger). 3 skal bygge ut i Norge (begynner om noen måneder), håper de følger oppd ette tilbudet i Norge. Pgone har forøvrig gratis å ringe kampanje til andre meg pgone så lenge max 50% av samtalene går til pgone (har uansett dårlig tro på dem etter det venner av meg som har hatt dem har fortalt)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå