Demonfudge Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ser på smilet først og fremst. Så prøver jeg å finne ut hva slags personlighet hun har. Har hun en personlighet som vekker interesse hos meg er det bare å kjøre på. (Bortsett fra at jeg ikke tør akkurat det da.) Ser også på klærne.. Og kroppen Prøver også å finne ut om hun har litt oppe i hue, har hun ikke har det er det ikke så gøy egentlig. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 1. Personlighet 2. Rompa ( ) 3. Øyner 4. Øvrig kropp Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Utseende, kropp, personlighet, sjarm og intelligens. Hvis du leter etter den perfekte dama er du for seint ute lille venn... Har nemlig kapret henne. Eller var det hun som kapret meg? Anyway, "lista" mi ser slik ut (ikke i prioritert rekkefølge): Ekte engasjement overfor dårligerestilte mennesker uten å forvente noe i gjengjeld Evnen til å være seg selv uten å dilte etter andre Selvfølgelig evnen til å slå en vits eller fem som treffer meg midt i hjertet :-D Fysisk: Ikke overdimensjonert overparti (men ikke underdimensjonert) Fysisk: Ikke underdimensjonert underparti (men ikke overdimensjonert) Og så synes jeg det er ganske alright om hun har lært seg at mensen, pms, brystsmerter og alle andre "jenteting" er en helt normal ting og at hun ikke er flau over det, og heller snakker om det i stedet for å orke og bære seg til alle og enhver (og gjøre meg i tvil om det egentlig er meg som er problemet). Rett og slett litt repsekt og aksept for seg selv som den hun er :-) Omtrent sånn blir det... Men dessverre er den jenta opptatt gutter, hehe, gjett med hvem Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Men dessverre er den jenta opptatt gutter, hehe, gjett med hvem Idol Tone?? Jenter må ha sjarm, det er veldig viktig. Og så må de være søte og være seg selv! Morsomme jenter er ett pluss Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 M'm, og så er det viktig at også andre synes de er morsomme og ikke bare en selv :-D Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Et pent ansikt, normalt proposjonert kropp og et glupt sinn. Couldn't have said it better Holder en knapp på den jeg Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Enig der. Jeg liker faktisk ikke sånne som allt er perfekt på! Ting skal være naturlig og personlig. Skal være noe eget! Utseendet skal gjennspeile personligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå