Gå til innhold

Hva er det du ser etter på damer?

paroa

Anbefalte innlegg

Jeg ser først på håret, så på klærne og så på kroppen.. Dette er det jeg ser på på folk som går forbi meg på gaten. Hvis jeg møter noen og snakker med de, så ser jeg på om han virker normal intelligent og om han er interessert i meg og mitt. Noe som også er veldig viktig er at han skal smile og le.. Og han skal få MEG til å le :)

Utseende er ikke så viktig, til syvende å sist er det det indre som teller :love:

helt enig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh, du tar feil. Individuelle forskjeller selvfølgelig, men generelt ser jenter på utseendet til gutter.

En jente vil ikke være interessert i å utvikle et forhold til en gutt som ser ut som en dass, men det er ting en gutt gjør, og måten han oppfører seg, smiler på, ser på henne, ber henne sjenert om et stevnemøte o.l, som vil gjøre ham attraktiv ovenfor kvinnen, i større grad enn ytre utseende.

Du sier jeg tar feil, men det er også det eneste du sier.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Mente det ikke som at alt du sa var feil. :)

Men:

Kvinner er ikke som menn at de ser på ytre utseende, de ser på andre ting, som holdning, sjarm, personlighet.
Mange, mange kvinner er som menn akkurat på dette punktet. Utseendet er som regel det aller, aller første en legger merke til, uavhengig om en er mann eller kvinne. Altså vil jeg si at den generaliseringen jeg siterte ikke stemmer.
Lenke til kommentar

Til å begynne med så er det jo klart man ser på utseende, det ytre. Vet ikke hva jeg ser spesielt etter, er vel helheten som utgir den endelige konklusjonen, men øynene er jo viktig da :)

Men etterhvert som man blir kjent med jenta, og finner ut at hun har en helt fantastisk personlighet, så betyr egentlig ikke utseende all verden lenger.

Mulig, selv så "ser" eg egentlig mest etter personlighet og intelligens, men er egentlig ikke så bevissst på dette. Forøvrig så har dette med jenter som eg blir kjent med og har fin personlighet en tendens til å se pene ut fysisk(fra mitt synspunkt)... noe som kan forklare dette? blink.gif

Er enig der. Men litt vanskelig å forklare. Altså..herregud, hvis en jente har en nydelig personlighet, så har det da ingen verdens ting å si hvor store eller små puppene hennes er fks.

Lenke til kommentar
Men:
Kvinner er ikke som menn at de ser på ytre utseende, de ser på andre ting, som holdning, sjarm, personlighet.
Mange, mange kvinner er som menn akkurat på dette punktet. Utseendet er som regel det aller, aller første en legger merke til, uavhengig om en er mann eller kvinne. Altså vil jeg si at den generaliseringen jeg siterte ikke stemmer.

Enig i at den generaliseringen er feil å konkludere med, så jeg burde ha formulert meg annerledes. :)

Lenke til kommentar
Eg lurer på hva jenter/damer/kvinner ser etter på gutter eg.... :hmm:

Noen jenter som vil svare? :)

Jeg ser på helheten. Ansiktet først. De fleste mennesker vil vel gjerne ha noen som er proposjonelt pen, altså at ting er i riktig størrelse i forhold til hverandre. Jeg ser også på hår, klær og sko. Av fysiske attributter så er det viktig at han ikke er for tynn, han skal helst ha litt biceps, ikke for stor rumpe, ikke for smale hofter. Han kan heller være litt kraftig enn litt for tynn.

Ellers så beskrev Eline ganske godt hva jeg ser etter. Jeg har også en tendens til å falle for gutter som er interessert i PC, helst bør de kunne mer enn meg. Gutter som ikke har NOEN interesse for PC passer ikke sammen med meg.. og hvis de interesserer seg for PC så tror jeg egoet deres helst vil at de skal ha mer peiling enn meg :p

Egentlig så liker jeg gutter som er litt mer frempå enn sjenert - men ikke overdriv det. Naturlig utadvendt høres bra ut. Det viktigste er uansett å være seg selv. Å finne ut at fyren er en helt annen enn den man egentlig trodde er skikkelig turn-off.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Uansett hvor pen eijente hadde vært hadde jeg ikke klart å levd med henne hvis personligheten ikke hadde stemmt... Ergo det er det viktigste uten tvil!

Eni. Dama mi synes jeg er drit søt men det som gjør henne mest søt er ikke bare utseendet men også det at hun har en persjonlighet som jeg stoler på og at jeg føler at jeg har henne fordet om hun ikke er rundt meg hele tia og at hun bryr seg og kan snakke ut om ting. For meg har jo utseende litt og si. Men synes hun blir bare finere og finere for vær gang jeg ser henne. For jeg finner hele tiden nye ting jeg ælsker med henne :love:

Men jeg har ikke greid holde ut med noen som var helt idiot i hode fordet om hun har en fin kropp. Da syns jeg det er kroppen du er ute etter og ikke jenta i seg selv.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket man får av en person er alltid basert på utseende på en eller annen måte. Det kan gi interesse eller ikke, så viser tiden om det er noe interessant og om inntrykket en fikk var rett. Utseende er ikke alt, men har mye å si innledende.

Selv tar jeg en ekstra titt på stumpen når jeg passerer et vakkert eksemplar.

Lenke til kommentar

eneste bakdelen ved jenter som jeg liker er rompa...hehe :p

Edit: så JoachimR var innom her... Jeg kan jo lagen en tråd om gutter og da... :p

"Hva er det dere ser etter på gutter?"

Endret av paroa
Lenke til kommentar

Nevnarion: Må eg si det om igjen? Eg synes ikke utsennede har mindre å si hvis eg liker personligheten hennes, men hvis eg "ser" at noen har fin personlighet så ser hun som regel fin ut.

EDIT: Snakket med ei vennine om dette, hun mente eg såg den indre skjønnheten liksom... :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...