Gå til innhold

Hva er det du ser etter på damer?

paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kutt nedover armene, tvilsomme CD'er (jmfr: Celine Dion) i samlinga hennes, 3, 4 evt 5 brystvorter, abnormt mye kroppshår (Aylar anyone?), fortenner.

Mye artigere å lete etter feil.

Er det nå jeg skal grine fordi jeg passer inn i to av dine beskrivelser, eller skal jeg føle meg beæret? :p

3, 4 eller 5 brystvorter?

:whistle:

Ellers tar vi vel dem som de kommer,.

Lenke til kommentar
Er sikker på at jeg har sett akuratt det samme innlegget som trådstarter skrev ( kopierte ? ) på et annet forum..

Kanskje fordi han selv sier at han har tatt det fra en kamerat ;)

Er egenlig en jeg kjenner som har skrevet dette får en stund sia..Den har vært på et par forum (mitt private som det ble skrevet i og humor avdelingen her på hw) men det passa så bra her...hehe :p
Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Et søtt smil og en ok kropp. Utseendet har null å i egentlig, men en faller alltid for søte jenter.. For meg må de være pene ha en grei kropp. Men det aller viktigste er personligheten er den du skal leve med. Hun må ha litt oppi hodet være snill smile være glad og ikk enegativ og klage...

Store puper finnes ikke fint er som darkness sa formen som er viktig.. store pupper er harry og henger etter noen år om de ikke gjør det allerede...

Lenke til kommentar
Eg lurer på hva jenter/damer/kvinner ser etter på gutter eg.... :hmm:

Konvensasjonsevner og romantiske interesser..?

Kvinner er annerledes enn menn, de ser på andre ting, som holdning, sjarm og personlighet, i tillegg til ytre utseende. Den fysiske tiltrekningen er ikke den som først gjør en mann attraktiv, men den utvikler seg gjerne over tid, i motsetning fra hos menn, der den er "på topp" fra første stund. Imo.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
For meg er det viktig at de ikke er dumme som brød, og at de har et pent smil og fine øyne. Alt for store pupper er bare stygt. Rompe er forøvrig mye viktigere. :D

Agree!Store pupper er oppskrytt :thumbdown: En veldreid rompe,kan få tiden til å stå stille.Veldig kjekt om eier av rompa,også har litt mer enn 1 hjernecelle.

Lenke til kommentar

Kvinner er ikke som menn at de ser på ytre utseende, de ser på andre ting, som holdning, sjarm, personlighet. Den fysiske tiltrekningen er ikke den som først gjør en mann attraktiv, men den utvikler seg gjerne over tid, i motsetning fra hos menn, der den er "på topp" fra første stund. Imo.

Mulig, selv så "ser" eg egentlig mest etter personlighet og intelligens, men er egentlig ikke så bevissst på dette. Forøvrig så har dette med jenter som eg blir kjent med og har fin personlighet en tendens til å se pene ut fysisk(fra mitt synspunkt)... noe som kan forklare dette? :blink:

Lenke til kommentar

Noen jenter som vil svare? :)

Jeg ser først på håret, så på klærne og så på kroppen.. Dette er det jeg ser på på folk som går forbi meg på gaten. Hvis jeg møter noen og snakker med de, så ser jeg på om han virker normal intelligent og om han er interessert i meg og mitt. Noe som også er veldig viktig er at han skal smile og le.. Og han skal få MEG til å le :)

Utseende er ikke så viktig, til syvende å sist er det det indre som teller :love:

Og det beste av alt: Gutten min har alt dette :love:

Edit: Litt *kos* til gutten min

:)

Endret av Eline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...