paroa Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Det kan i verstefall forandres på den var litt...frekk... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det kan i verstefall forandres på den var litt...frekk... Jasså Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ser somregel på ansikte... før jeg kysser. Litt dumt vis det plutselig ikke er dama mi jeg kysser... JA.. ser faktsik på ansikte først og fremst. Men en fin kropp skader jo ikke. Hmmm men så er det hva en fin kropp er. For meg trenger ikke en fin kropp se ut som en model heller da. Synes faktisk mange jenter er fine fordi om de ikke er så tynne osv. Menmen. som sakt. litt vanskelig og si hva jeg ser på, for jenter er så forskjelige. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 For meg trenger ikke en fin kropp se ut som en model heller da. Synes faktisk mange jenter er fine fordi om de ikke er så tynne osv. Menmen. som sakt. litt vanskelig og si hva jeg ser på, for jenter er så forskjelige. Ååå... Hater modeller! Tynne kvinnfolk der ribbeina tyter ut er det verst som finnes Damer skal ha litt spekk på kroppen Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ååå... Hater modeller! Tynne kvinnfolk der ribbeina tyter ut er det verst som finnes Damer skal ha litt spekk på kroppen Jepp eni der. Damer ska vises at de er damer og ikke se ut som de er en tømmerstokk som noen har prøvd spikke former på me en ukvas kniv... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ååå... Hater modeller! Tynne kvinnfolk der ribbeina tyter ut er det verst som finnes Damer skal ha litt spekk på kroppen Jepp eni der. Damer ska vises at de er damer og ikke se ut som de er en tømmerstokk som noen har prøvd spikke former på me en ukvas kniv... Hahahah! Kunne ikke sakt meg mer enig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Liker litt dype jenter jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kutt nedover armene, tvilsomme CD'er (jmfr: Celine Dion) i samlinga hennes, 3, 4 evt 5 brystvorter, abnormt mye kroppshår (Aylar anyone?), fortenner. Mye artigere å lete etter feil. Er det nå jeg skal grine fordi jeg passer inn i to av dine beskrivelser, eller skal jeg føle meg beæret? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Liker litt dype jenter jeg. :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Liker litt dype jenter jeg. :!: Ah, lo godt av den der! Jeg synes heller ikke at alle de tynneste jentene er de peneste. Som det blir sagt over her, jenter er ganske forskjellige. Noen kler "spekket", andre ikke. Ellers, så har jeg jo definisjonen min på pent klart for meg, da den er å finne på skolen min. Endret 28. mars 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 lavere en meg (vanskli men umuli) Lenke til kommentar
X_Z_E_R_O Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jenta må ha en nice mage, det er det jeg syns er viktig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jenta må ha en nice mage, det er det jeg syns er viktig. Kun en bonus det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dette innlegget er todelt. Jenter: vennligst les dette innlegget: 1. Intelligens 2. Humor 3. Personlighet Gutter: vennligst les dette innlegget: 1. Pupper 2. Pupper 3. Intelli- neida, tuller. Pupper. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dette innlegget er todelt.Jenter: vennligst les dette innlegget: 1. Intelligens 2. Humor 3. Personlighet Gutter: vennligst les dette innlegget: 1. Pupper 2. Pupper 3. Intelli- neida, tuller. Pupper. :!: :!: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Perfekte dama er smart og har digg mage Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Perfekte dama er smart og har digg mage Sitter du fortsatt på TG flemming? =P Uansett vet jeg ikke hva jeg liker på en dame egentlig. Men at de fleste liker stopper pupper er nok ganske klart ,men jeg har ikke funnet så veldig stor tiltrekkning i store pupper. Men.. var på TG for noen dager siden og da så jeg en skikkelig fin dame som gikk forbi.. Det var nok puppene og den trange toppen som gjorde at jeg snudde meg og sa "helvete heller! Jeg vet hva du tenkte på" til bjaa som jeg gikk vedsiden av. dessverre hadde ikke han vært så heldig å se denne damen som gikk forbi.. Pupper tiltrekker seg oppmerksomhet og det er fakta Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Personlig synes jeg ikke store pupper er noe pent (kanskje fordi jeg er jente?). Formen er viktigst. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Persnlighet Særpreg Hun trenger ikke være ultrasmart, men stokk dumme jenter synes eg bare er irriterende "Søthet" Øyne Forøvrig så føler eg at jenter blir penere(utsenned messig) hvis de har en fin personlighet. Rare greier det der... er vel egentlig ikke så bevisst når det kommer til jenter. Noen liker eg, uten helt å vite hvorfor. Endret 29. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Rent fysisk ser jeg på helheten.. Det er absolutt ikke nødvendig å være superfit men en fin rumpe og snille øyne hjelper jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå