paroa Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg ser vel litt etter pupper ja.. Damer Damer Damer. Det er fett. Jenter er noe for seg selv kan man si. Jeg liker jenter jeg ass. Men når det kommer til atributter så må jeg innrømme at på jenter, er det ikke puppene jeg ser på aller først, det er øynene hennes jeg ser. Ut ifra hennes utstråling dømmer jeg henne. Pene øyne = halla - DU - MEG = KJÆRESTER? ...Ikke det, nei..? Store pupper = Skjer a? - Har du noe imot at jeg... eh.. damn de to der var sinnsykt store ass.. Jeg kunne vel ikke få lov å ta på dem? Her har jeg to alternativer.. Sier hun NEI, er du frekk eller? så får jeg plutselig noe i øynene og sveiver med armen slik at den tilfeldigvis treffer brystet hennes. Jeg klemmer litt, kanskje får jeg meg en på trynet, men det er verd det.. Etterpå sier jeg selvfølgelig unnskyld. Men sier hun JA, kommer jeg med nok et spørsmål før jeg kaster hodet mitt inn mellom de to digre melonene hennes - Er du singel du eller? Kanskje ute etter en... hehe.. type med STOR.. heh.. (venter 3 sekunder før jeg fortsetter) forhåpning om et forhold meg ærlighet og gjensidig respekt? Fint langt hår(blondine eller brunette er det samme) = Hei, du er ikke tilfeldigvis frisør? Svarer hun NEI, dessverre det er jeg ikke... Sier jeg - Åh, beklager! Jeg så en utrolig vakker dame med langt flott hår som kom imot meg og gav meg en slik opplevelse at det eneste som manglet var bakgrunnsmusikk fra titanic og jeg kunne sverget at jeg var i den filmen. Med dette tok jeg det som en selvfølge at en så velstellt og vakker ung dame som deg, måtte ha et yrke som er innenfor selvpleie og da tok jeg en sjanse på frisør. For hadde du vært det, ville jeg spurt deg om en klipp for noen kroner. Selvfølgelig utenom arbeidstid i din leilighet, eller min om det hadde vært en idé..? Singel du eller? Kunne ikke tenke deg å bli med meg hjem? Jeg har akkurat kjøpt inn litt mat, allerede kjøpt for mye og det er jo synd å kaste det.. Her har du nummeret mitt iallefall.. Ring meg da vel, maten er klokken 5 om du ønsker å komme.. Men sier hun JA, er det bare å kjøre på og droppe all pratingen. Det er egentlig bare å si en enkel setning - Adressen min er....bla..bla..bla, jeg er hjemme fra 5, ta på deg noe sexy (og da mener jeg ikke yttertøy), vi ses. Noe jeg også liker er rumper det er noe av det mest sexy på jenter må jeg si.. Jeg har en svakhet når det gjelder dame-rumper. Det er vel den eneste bakdelen jeg liker ved damer. Utenom det er det jo nesten bare fordeler... Men over til pupper igjen... Er de for små.. altså under en håndfull blir det litt for lite.. Dama må jo være utvikla før jeg kan si meg -forelsket- Det er jo 30% utseende som gjør meg betatt. Resten er fra hjertet. Jeg liker pene damer, men de må ha litt oppi hue før jeg gidder å vise interesse for dem.. Jeg er sinnsykt kresen, så alt må nesten være på plass.. Når jeg ser tilbake på tidligere forhold ser jeg ikke akkurat kresenheten min, men jeg inrømmer at ingen er feilfri.. Selv ikke jeg.. Kanskje jeg bare skal ta det jeg får og se meg fornøyd..? Nei, glem det.. Dum tanke, men mange jenter der ute ville jublet av lykke om de hadde fått sjansen.. Jeg tror jeg står over jeg.. Er uansett ikke så hypp på dame akkurat nå. Venter jeg ass... Til jeg møter en sjelevenn.. Hvis det er noe som heter det da.. Jeg håper. Men jo lenger tid det tar før hun dukker opp, desto mer desperat blir jeg.. Kanskje jeg skal drite i å vente.. Tja, vi får se.. Men pupper er ikke så viktig.. bare de er store.. Nå, hva mener folket? edit: noen skrivefeil her å der... Endret 28. mars 2005 av paroa Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har et spørsmål: Tatt medisinene dine, gutt? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har et spørsmål: Tatt medisinene dine, gutt? bruker ikke medisiner... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 bruker ikke medisiner... No shit? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 ser dere ikke på damer eller?? skrevet det laaange innlegget å dere lurer på om jeg bruker medisiner Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Et pent ansikt, normalt proposjonert kropp og et glupt sinn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kutt nedover armene, tvilsomme CD'er (jmfr: Celine Dion) i samlinga hennes, 3, 4 evt 5 brystvorter, abnormt mye kroppshår (Aylar anyone?), fortenner. Mye artigere å lete etter feil. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 *Tekst* Om det ikke er akkurat det samme så har jeg lest noe som ligner veldig på dette! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Ser på ansiktet og håret, etter hvert.... Ser vel oftest først på rompa, da jeg som oftest er bak de, ser også på hvordan kroppen ser ut derfra. Når hun så snur seg begynner jeg vel nede, og sender blikket oppover, stopper med puppene før jeg beveger meg opp mot ansiktet! EDIT: Driter i om hu er blond eller hvilken farge hun har på øynene! EDIT2: Kunne vel egentlig ikke sagt det bedre enn Goophy Endret 28. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Et pent ansikt, normalt proposjonert kropp og et glupt sinn. Couldn't have said it better Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 En sexy rumpe skader vel ikke.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 *Tekst* Om det ikke er akkurat det samme så har jeg lest noe som ligner veldig på dette! Er egenlig en jeg kjenner som har skrevet dette får en stund sia..Den har vært på et par forum (mitt private som det ble skrevet i og humor avdelingen her på hw) men det passa så bra her...hehe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Kutt nedover armene, tvilsomme CD'er (jmfr: Celine Dion) i samlinga hennes, 3, 4 evt 5 brystvorter, abnormt mye kroppshår (Aylar anyone?), fortenner. Mye artigere å lete etter feil. Er det nå jeg skal grine fordi jeg passer inn i to av dine beskrivelser, eller skal jeg føle meg beæret? Endret 28. mars 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Haha! Er så genialt skrevet :!: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Artig framstilling paroa... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tja. Først har du øynene og smilet. Så kommer fjortisfaktoren og musikksmaken. Så kjører jeg 20 spørsmål om ting og tang og vurderer vedkommende ut etter det. Liker litt dype jenter jeg. Med sansen for det okkulte og paranormale. Samt jenter som studerer psykologi, jenter som liker depressiv setting og mood, samt goth-jenter. Men sier ikke nei takk til ei søt, lita jente jeg kan springe barbent rundt i gresset med om sommern, tre markjordbær på strå med og bare sløve ved elva og kose:D Lenke til kommentar
paroa Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) bør vel egentlig ikke ta æren fra kammeraten min..hehe det er han som har skrevet det i forumet mitt får en stund siden... Edit: Kan si at den slo ann her på hw.no neste gang jeg ser han...hehe Endret 28. mars 2005 av paroa Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) bør vel egentlig ikke ta æren fra kammeraten min..hehe det er han som har skrevet det i forumet mitt får en stund siden... Juks Selv liker jeg jenter med nydelige ansikt Store pupper er ikke så altfor viktig! Det kan i verstefall forandres på Endret 28. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Alt kan forandres på --> Xtrem forvandling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå