Upsaker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! Kan noen gi meg link til en GPU kjøler til som de vet at passer til XFX 6600GT, tror jeg har den nyeste vifte løsningen Det er en vannblokk jeg skal ha og ikke en vanlig kjøler. Jeg har TT BigWater vannkjøling.. Altså: En GPU vannblokk som passer til XFX 6600GT og TT BigWater! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 kan jo kjøpe tt aquarius blokka, passer til tt bigwater og 6600gt korta (har en sånn selv) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har ikke denne vifteløsninga, jeg har en sølv kjøler som liksom er delt i to. Den ene blokken har vifte og den andre ikke.. Den uten vifte er liten Passer den? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ja den passer,(det er agp utgaven du har ja?) den lille kjøleribba kjøler pci-e til agp prossesoren så den må man ha på uansett... Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vet noen om denne passer på samme kort? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) slik festeanordningen på den peltier blokka var så tror jeg den skal passe det meste kunne gjerne tenkt meg en sånn en, sikkert veeldig bra å overklokke med edit: leif in da house Endret 30. mars 2005 av amarios Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har en slik og en i samme serie til CPU, det er skjermkortet jeg er ute etter.. Skulle helst hatt en X850XT elns, men lommeboka mi la inn veto... Lenke til kommentar
amarios Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hehe, kan jo gå for et billigere da. gf6800nu eller noe sånt? med den gpu blokka skal du nok komme opp i ganske høye hastigheter på gpu'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå