Schnickaschnicka Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har nå en 20 " dell, og har lyst til å kjøre dual oppsett. Men vil ikke kjøpe en 20 " dell til. Sparte lenge for å få råd til en og gidder ikke spare mer. Går det da an å kjøpe en billig 17 " å bruke, som jeg kan jobbe på? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har nå en 20 " dell, og har lyst til å kjøre dual oppsett. Men vil ikke kjøpe en 20 " dell til. Sparte lenge for å få råd til en og gidder ikke spare mer. Går det da an å kjøpe en billig 17 " å bruke, som jeg kan jobbe på? Ja, det går fint. Du kan kjøre forskjellige oppløsninger. Har selv en 17" LCD med 1280x1024 og en 17" CRT med 1024x768, funker bra. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Men det blir vel litt rart med span mode? Går det i det heletatt? Vurderer det selv.. Endret 29. mars 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 jeg leste den dual-screen guiden, men skjønte ikke noe. Hadde jeg hatt to dell 20 " hadde det gått å spille på begge samtidig, men tenkte å spille på 20" mens den andre dårlige 17 " redigerer jeg dokumenter på. Går ikke det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå