Vaffel89 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Har akkurat innstalert Norman Internet control, og har startet pcen. Når jeg logger meg på så ser jeg alt som vanlig helt til det er gått 5 sekunder ca, da forsvinner startlinja og ikonene mine, men bakgrunnsbildet er der fremdeles. Hva i ******* er det som er galt, noen som har vært borti noe lignende? Endret 28. mars 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
morra Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Prøv å reinstallere Norman. Det pleier å virke. Hvis ikke er det sikkert noen andre her som kan løse problemet ditt. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jammen......kan ikke gjøre noe.....eneste grunnen til at jeg kan skrive her er fordi jeg har lagt til internetten på snarveistast... Får ikke åpna NOE annet Edit: Er helt på gråten her nå altså Vær så snill noen......hjæææælp meg Endret 28. mars 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 starte windows i sikkerhetsmodus... avinstalerer du norton! er ikke helt sikker, men er det ikke F8, eller F4 tasten du må trykke mens det er svart skjerm under oppsatarten av pc? noen? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Har fått fikset det nå..... Fikk åpna tweak xp...så kom jeg inn i systemgjenoppretting, så gikk d fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå