Bigset Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har bestilt flere ringetoner, og når eg skal inn på wapen og hente de, så funker det ikke.. får kobla til gprs, men så skjer det ingenting.. Ser bare den greia går rundt, så skjer det ingenting... Har nokia 3230.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tror du bare må vente Også bør du sjekke dekninga I innstillingene må du kanskje skru på noen innstillinger og greier også Hvor bestilte du? Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Dekninga er ingenting i veien med.. Trenger de ringetonene ka instillinger bør eg ordne på da?bestilte hos jamba,eurobate og inpoc.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Skru på noen innstillinger og greier? Bra forklart Erlend. Hvilken operatør har du? Gå inn på hjemmesiden til operatøren og last ned oppsett for GPRS. Dette hjelper kanskje. Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Skru på noen innstillinger og greier? Bra forklart Erlend. Hvilken operatør har du? Gå inn på hjemmesiden til operatøren og last ned oppsett for GPRS. Dette hjelper kanskje. Som sagt, har telenor (djuice) og eg har lasta ned oppsett, og eg får meg inn på wap.. Men det skjer ingeting når eg går inn på linken eg får på sms.. Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nei, du har ikke sagt at du har telenor. Uansett. Ikke bump tråden igjen. Da får du den stengt. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Høres ut som 1 av 2: 1: Programvarefeil på din 3230. Et vanlig problem med tidlige utgaver av alle mobiler og spesielt med Nokia. 2: Innholdet du prøver å laste ned er ikke beregnet for 3230. Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Høres ut som 1 av 2: 1: Programvarefeil på din 3230. Et vanlig problem med tidlige utgaver av alle mobiler og spesielt med Nokia. 2: Innholdet du prøver å laste ned er ikke beregnet for 3230. Er hvertfall ikke det siste.. Regner med Real Tones funker på 3230! Håper det ikke er programvarefeil.. men går vel da på garanti...? bestilte hos mshop.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Høres ut som 1 av 2: 1: Programvarefeil på din 3230. Et vanlig problem med tidlige utgaver av alle mobiler og spesielt med Nokia. 2: Innholdet du prøver å laste ned er ikke beregnet for 3230. Er hvertfall ikke det siste.. Regner med Real Tones funker på 3230! Håper det ikke er programvarefeil.. men går vel da på garanti...? bestilte hos mshop.. Programvarefeil er en mangel ved telefonen og dekkes av den 5 år lange reklamasjonsretten på telefonen. Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Høres ut som 1 av 2: 1: Programvarefeil på din 3230. Et vanlig problem med tidlige utgaver av alle mobiler og spesielt med Nokia. 2: Innholdet du prøver å laste ned er ikke beregnet for 3230. Er hvertfall ikke det siste.. Regner med Real Tones funker på 3230! Håper det ikke er programvarefeil.. men går vel da på garanti...? bestilte hos mshop.. Programvarefeil er en mangel ved telefonen og dekkes av den 5 år lange reklamasjonsretten på telefonen. Okey.. forslag til hvordan jeg blir sikker på det er feil på den? I så fall viss det er, tar jeg kontakt med nokia eller der jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Nå funka det.. Sendte epost til telenor og ba om oppsett til gprs.. Satte det opp manuelt, og da funka det... Takk til alle som svarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå