Frekk Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! Jeg vurderer å forsøke overklokke noe på min maskin, problemet er at jeg aldri har gjort dette før. Må sjekke om det er muligheter til dette først. Mitt system er: Asus A8N-SLI (S939). A64 3200+ Winchester, 2xCorsair Cmx 512-3200C2 Dual, Sapphire x700pro pcie skjermkort Fortron Source 350 w strømforsyning Bitspower Silent Storm kjøler. Tja..det var vel det viktigste. Er det noen muligheter her, og evt hvordan bør jeg gå frem, og hva er risikoen? Frekk Lenke til kommentar
Vicar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hardwaren din ser jo grei ut. http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=143800 om du overhodet ikke har peil på hvordan du går frem for å overklokke. Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Hei! Takk for svaret, er litt i tvil om jeg skal begi meg ut på dette siden alle komponenter er helt nye. Der fulgte med et program som heter Asus Ai Booster, som hjelper til med overklokking. Er det noen som vet om dette programmet gjør alle instillinger automatisk, og er dette idiotsikkert? Når det gjelder andre alternativer..kanskje feil forum, men hva i forhold til å sette harrdisker i raid?` Frekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå