vectra turbo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har noen sett slike felger før? evt vet hvor de selges/ hvem som solgte slike. Vurderer å kjøpe de, men det mangler disse "dekslene" i sentrum av felgene.. Hadde vært greit å ha de slik at felgene ser penere ut, men han som skal selge de, vet ikke hva de heter, eller alder... HJELP!!! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) OZ-racing heter dem. men det er en utgått modell så den finnes vel ikke på siden dems mer.mener den typen kom ut for ca 8-10 år siden http://www.ozracing.com/eng/home.php Endret 28. mars 2005 av wichtom Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Modell-navnet husker jeg ikke, men det er nok det som gjør susen.. Fine felger Lenke til kommentar
vectra turbo Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Flott med folk som har peiling på seiling.. Skal snakke med importøren i morgen, så kan d fort bli oz racing felger til en billig penge:) Kan stemme at de er ca 8-10 år gamle, da det har vært min 2 eiere på de tidligere... Lenke til kommentar
vectra turbo Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 har kjøpt felgene nå.. Men det er ikke OZ Noen som da kan vite noe?? De er produsert i England.. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) dem på bilde mener jeg er oz-racing. hva du har kjøpt er vanskli å vite.. sleng opp et bilde, så får vi se. Endret 2. april 2005 av wichtom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå