John-Arne Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg driver å tegner opp ett kæbbis jeg skal lage. Men hvordan tegner jeg dobbelkrummede flater? Jeg vil at rør 1 og 2 skal bøyes om 3 som igjen skal bli toppen foran. På forhånd takk! Endret 29. mars 2005 av John ManiaC Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det heter krummede, og jeg tror du burde kalle posten din: "Hvordan få to runde kanter til å møtes i SketchUp" Eller noe sånn. Skal se hva jeg får til i morgen, har ikke tid nå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja, tittel sier ganske lite.. Skjønte egentlig ikke spørsmålet ditt helt? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Se noen tutorials, eller du kan spør Tonickup. Han kan sketchup. Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kan kanskje sette inn en ball og kappe bort de strekene du ikke ønsker..? Skjønte ikke heeelt hva du mente, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå