Gå til innhold

Hvor mange "oldinger" er det her? Step up!

TAAB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
80modell her. Blir 25 om 2uker *grøsse*

Begynte med atariXE og gikk over til commodore så til 486DX2 50mhz. :love:

hadde skikkelig bursdagsdepresjoner på 25-års bursdagen min.. så du har noe å se frem til. blir 30 om ikke så lenge og gruer meg skikkelig til det også..

Lenke til kommentar

Ah, så vakkert det er å ha silkemyk hud, lite hår på ryggen, mishandle kroppen på forskjellige vis og med god mulighet for å rette de opp igjen.

Født inn i betalt billapp og masse andre økonomiske snarveier.

Uansett..Sleng opp bilde av dere da. Litt variasjon forhold til bildethreaden :)

Lenke til kommentar
Jeg er 73 modell. Rene sjuende far i huset.  :tease:

I 1973 skrev jeg mitt første computer program, i Fortran. Satt på en hullbåndterminal i en kjeller i Bogstadveien med oppringt akustisk modem på 300 baud eller noe sånt. (Den typen hvor du puttet telefonrøret ned i en gummi mansjett.)

Jeg har sønner som synes at gjennomsnittsalderen her er i laveste laget... :p

Så har dere tidfestet meg sånn cirka. Nå prøver jeg å bestemme meg for en ny maskin som duger til spill, og så går jeg bare og gleder meg til Elder Scrolls IV. Du er ikke eldre enn du føler deg. :thumbup:

Geir :)

Lenke til kommentar

Hmm..tror jeg tar sjangsen på å hive meg ut her..82 modell :roll:

Ser det er mange som skriver om hvilken pc de hadde etc..vel..når jeg var ung var interessen større for å dryle poteter med potetslynge over på naboens hus og falle ned fra div trær jeg prøvde å bestige.. :whistle:

Første møte med data var pappas mac :love:

classic.gif

(tror det var en sånn en)

Lenke til kommentar

Hurra :w00t: Det er jo reine eldretreffet her jo :!:

Som mange andre her så starte jeg også med C-64 (ca 1984), og forsvant over til Atari 520st seinere på 80 tallet. Husker fortsatt at spillet Dungeon Master skremte vettet av meg med sin sinnsykt detaljerte grafikk :p

Da slår jeg sammen det med å fortsatt være gutt med ett bilde. Kan noen gjette hvem som er meg på denne siden?

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...