Jim Pec Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! Jeg har et sett felger med boltsirkel 4*98. Men min Renault har boltsirkel 4*100? Hvordan vil dette passe? Det finnes noen bolter for å bruke 4-98 på 4-100 boltsirkel, er det noen som har vet noe om hvordan de fungerer? Jeg kjøpte felgene som 4-100, da selger opplyste dette i annonsen, men har funnet ut at det er 4*98 i ettertid. Har i utgangspunktet lyst å beholde de da de er meget strøkne og jeg fikk de for en meget bra pris. Takker for alle tips dere måtte ha? Mvh Jim Lenke til kommentar
vectra turbo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du kan få kjøpt skiver for å forandre boltdim, men dette koster penger, fort mye mer enn å kjøp likedan felger i riktig dim. 4*98 er en veldig rar bolt dim da.. hvilken bil hadde han du kjøpte dem hatt de på?? Snakk med en dekk/felgforhandler om det evt går ann å borre opp hullene slik at de passer.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du får bolter som gjør at du kan bruke 4-98\4-100 om hverandre har jeg blitt fortalt. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Samme har jeg hørt... Med en eller annen form for "slark" eller noe?? Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Bolt/mutter med flytende kon gjør vel at man kan tvinge 4*98 på biler med 4*100? 4*98 ble brukt på blant annet fiat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå