Gå til innhold

Problemer med Nvidia Firewall, hvordan bli kvitt

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg ny pc, og har etter hvert installert en del programmer. Etter å ha installert Norman viruskontroll+brannmur begynte IE å oppføre seg rart, henge seg ofte og uforutsigbart. Etter å ha sletta Nvidia Network Access Manager ordna dette seg, og IE ble stabilt igjen.

Jeg ble imidlertid nødt til å bruke System Restore og gjenopprette til et punkt før dette ble slettet, og nå virker ikke uninstallen til programmet, og jeg får ikke sletta filene manuelt. Når jeg prøver dette får jeg beskjed om at noen av filene enten er skrivebeskytta eller i bruk. Mappa de ligger i er satt til read-only, og når jeg fjerner dette og åpner properties på nytt er de like forbanna read-only igjen. Hvordan kan jeg TVINGE windows til å slette disse filene? Har avslutta alt som er av programmer via taskmgr og prøvd da, uten hell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ordna seg på et litt snodig vis. Selv om det ikke er noen separat installasjon for Network Access Manager på cden som fulgte med Asus A8N Sli Deluxe-hovedkortet mitt, prøvde jeg bare å reinstallere nforce-driverne. Etterhvert dukket spørsmålet om installasjon av Network Access Manager opp. Jeg takket pent ja, og regnet med at etterpå burde uninstallen i hvert fall fungere. Plutselig dukker uninstall-programmet opp fra løse lufta og fjerner hele skiten for meg... Administrator må gjerne fjerne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...