ZyberZone Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hehe, er det jeg som har sovet litt lenge etter at jeg har vært på fylla i påsken, eller er det noe annet som skjer? Var å sjekket overklokking.no's nye design, og fant dette :!: Vanskelig å plassere denne posten Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det noe galt i at noen ønsker noen andre godt nyttår òg nå da...? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg såg senest i dag at ukens tilbud hos komplett ikke var oppdatért på www.programmer.no. Dette ser jeg ofte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Om me skal tru på utsagnet "Jula varer heilt til påske" så varer nyttår enda ei veke. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 dette er vel det nyeste året? Lenke til kommentar
underground Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Så den der på hw.no for en uke siden også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå