sjonglering.com Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 hallo.. jeg har tenkt å kjøpe meg ett nytt straategi spill. hvilket bør jeg kjøpe av disse 3: Might and Magic IX , Might and Magic legend eller morrowind? hvorfor ambefaler dere de? Lenke til kommentar
gam00 Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 jeg ambefaler morrowind. fordi kan du lese her. http://www.gamer.no/omtaler/morrowind/index.html. ok? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Morrowind herjer.. Fordel hvis du har maskin til å kjøre det da.. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 jeg synes at morrowind er utrolig tungt å komme igang med. så derfor slutta jeg og spille det. Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Ingen av disse spillene er strategi spill, men morrowind er best ja. Rollespill kalles det.. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 skulle akkurat til å kommentere det :smile: [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-01 23:37 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 15:55, Cursed skrev:jeg synes at morrowind er utrolig tungt å komme igang med. så derfor slutta jeg og spille det. Eg har aldri prøvd Morrowind nettopp pågrunn av at eg har høyrt dette Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Men har du lyst på Strategispill som kombinere litt rollespill, så vent litt til på Warcraft III AKIRA HVOR ER STARCRAFT II!!!!!!!!!!! DAMN YOU BLIZZARD DAM YOU TO HELL!!! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 akira, hvis du runner warcraft3 på hard så får du se noe veldig kult på slutten... noe som tyder på at sc2 kommer til og bli laget av wc3 slik sc ble laget av wc2. dritkult og se på, marines sloss mot noen hydralisk så kommer firebats og slikt - altfor digg og se på. tipper det kommer noe mods eller noe som gjør om wc til starcraft, use map settings kanskje. Lenke til kommentar
JonnisO Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Kjøp Shogun Total war. Det ruuuuuuuuuler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå