arenei Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Helt enig med asdfgh.. De som synes at Opera har alt for mye knapper og stæsj gidder bare ikke å bruke 3 min på å fjerne det de ikke vil ha. Jeg har samme oppsettet som asdfgh, men har beholdt tekst reklamen fra google, som dekker noen fattige pixler i høyden. (Trykker villig på reklamen om den er interessant, for å støtte Opera;) Hint: høyreklikke på verktøylinjene --> Tilpass verktøylinjer og så finner du resten ut selv.. og om opera ser kjdelig ut kan man jo bare laste ned skins/drakt, fra Opera.no Opera Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noen som vet hvordan man fjerner reklamebanneren i Opera? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noen som vet hvordan man fjerner reklamebanneren i Opera? https://secure.bmtmicro.com/servlets/Orders...NTCODE=MFA000IJ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Knegg, knegg, jeg mente slette-en-eller-annen-fil-så-man-slipper-å-betale-måten... Men det grenser vel egentlig til hva som er lov å spørre om på forumet så jeg trekker det tilbake å finner det ut selv Kremt PM Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Helt enig med asdfgh.. De som synes at Opera har alt for mye knapper og stæsj gidder bare ikke å bruke 3 min på å fjerne det de ikke vil ha. Og de som ikke gidder å bruke 3 minutter på å finne et par FF-extensions likeså Uansett, begge er digge nettlesere, spesielt etter 3 minutters mekking... (jeg bruker FF) Endret 29. mars 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Har noen nevnt mouse-gestures (skrives det slik?). Det er UTROLIG deilig. Dessuten kan du skinne Opera om du vil. Ekstra toolbars, kan man enkelt fjerne. Opera koster penger om du vil fjerne banneren. Selv har jeg fjernet den med god samvittighet. I FF må du laste ned extensions, og det tar mer tid enn det tar å fjerne toolbars. Og opera har en fin popup-remover. Har ikke fått en eneste popup siden jeg fikk meg Opera. OPERA!! edit: lliffe Endret 29. mars 2005 av joda_321 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Liker kant-menyen til Opera. Den heilt venstre med logg, favoritter osv som er meget lett å finne fram i. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 En annen fordel med Opera er at den har innebygget mail-klient, så man slipper et mail-program utenom. Liker "alt i ett" løsningen Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Også har jeg merket at firefox har en tendens til å blinke noe helt sinnsykt når den skal vise swf's. Det skjer både hjemme hos meg og på skolen. JA jeg har siste versjon. Og om du av en eller annen syk grunn skulle velge å ha fullscreen i Opera er den 100% fullscreen. viser ikke engang navigationbar. Det gjør den i FF. Dette kan løses med mousegestures EDIT: la til noe Endret 29. mars 2005 av joda_321 Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Opera er kanskje raskere enn FireFox, men er til gjengjeld rotete og tar "stor plass" på skjermen. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) tror jeg beholder Opera då, siden jeg har faktisk har betalt for det så e det jo bare å mekke litt på det så ser den sikkert mye bedre ut sånn som dere andre sier. Men noen som vett hvordan jeg installerer macromedia flash player på Opera Explorer? http://www.macromedia.com/shockwave/downlo...ShockwaveFlashv prøver å installere det på standard måte, men det er akkuratt som om det ikke har blitt installert Endret 29. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Opera er kanskje raskere enn FireFox, men er til gjengjeld rotete og tar "stor plass" på skjermen. Feil igjen: Se på dette bildet. Jeg klarte å strippe Opera for flere pixler enn FF. Og da med basic knapper og funksjoner. EDIT: jeg har skinnet versjon, men om jeg brukte standard, tror jeg faktisk Opera slo FF med 1 pixel og to.. Endret 29. mars 2005 av joda_321 Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Opera er kanskje raskere enn FireFox, men er til gjengjeld rotete og tar "stor plass" på skjermen. Har brukt både Opera og Firefox. Opera tar ikke større plass på skjermen enn Firefox, kommer helt an på hvilke verktøylinjer man har aktivert. Tar i hvertfall ikke større plass enn Firefox hvis man kun har aktivert de samme verktøylinjene som er standard i Firefox Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Opera er kanskje raskere enn FireFox, men er til gjengjeld rotete og tar "stor plass" på skjermen. Feil igjen: Se på dette bildet. Jeg klarte å strippe Opera for flere pixler enn FF. Og da med basic knapper og funksjoner. EDIT: jeg har skinnet versjon, men om jeg brukte standard, tror jeg faktisk Opera slo FF med 1 pixel og to.. Og fjerner du menybaren vinner du enda mer plass. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Hvordan legger man til google search sånn som joda_321 har det?? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Høyreklikk på den "linja" som du ser den ligge på hos han og velg: "Vis søkemuligheter" og deretter velg Google! Edit: Men selv så liker jeg ikke å ha den og bruker en annen metode - Trykk ctrl+n før å få opp ny side i opera, skriv inn g (for google), mellomrom og deretter søket ditt i URL linja! Du trenger ikke å åpne ny side for dette, men det er kjekt å ikke måtte trykke tilbake for å kome tilbake til det du drev med igjen Endret 29. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 dersom du skriver i adresselinjen: "g salamander", så søker den automatisk i google for deg etter order salamander. Du trenger ikke google-search vinduet. I FF må du skrive "google salamander", litt mer tungvindt. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Oh, herregud for en diskusjon. Hvilken browser som tar flest pixler? Firefox kan bruke mindre plass enn det som er default den også. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 dersom du skriver i adresselinjen: "g salamander", så søker den automatisk i google for deg etter order salamander. Du trenger ikke google-search vinduet. I FF må du skrive "google salamander", litt mer tungvindt. I tillegg kan man lage egne søk. Under ser du hvordan epostklienten fungerer. I vinduet ser du alle motatte epost og alle meldinger over RSS. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Også har jeg merket at firefox har en tendens til å blinke noe helt sinnsykt når den skal vise swf's. Det skjer både hjemme hos meg og på skolen. JA jeg har siste versjon. Og om du av en eller annen syk grunn skulle velge å ha fullscreen i Opera er den 100% fullscreen. viser ikke engang navigationbar. Det gjør den i FF. Dette kan løses med mousegestures EDIT: la til noe Om du vil legge til ting i Fullskjerm-modus, bare trykk Shift-F12 og legg dem til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå