christt Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Kan jeg koble disse sammen på noen måte å få 5.1 lyd? Av lydutganger har jeg spdif og stereo ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 søk på Creative + 3500 eller Cambridge i forumet. Finner helt sikkert svar der.. MvH. Beret Lenke til kommentar
christt Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Fant ikke noe da jeg søkte som gav svar på akkurat mitt spørsmål. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei, Hva slags lydkort har du? Dersom du har SP. utgang på maskina er det stor sannsynlighet for at du har 4.1 eller høyere på maskinen din. Så ja det skal være mulig å få 4.1 eller 5.1 lyd. Lenke til kommentar
knut Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hvis du har dolby dekoding på høytalerene vil du nesten garantert få 5.1 lyd fra den bærbare, men det vil kun virke på filmer, og med programmer som kan gjøre sp/dif passthrough. (f.eks powerdvd xp) Lenke til kommentar
christt Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Har et "ESS Maestro PCI Audio (WDM)" maskinen har tre minijacks på høyre side: mic, headphones/speakers og spdif. Inspire 5300 høyttalersettet har 3 plugger, front, rear og center så vidt jeg husker... Jeg må vel ha en adapter av noe slag? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei, åhja. Nå skjønner jeg hva du mener. Har egentlig det samme problemet selv på min stasjonære PC. Har flere plugger på høyttalerne enn det er utganger på lydkortet. Om du har en forsterker med SP.-utgang kan du jo koble data og forsterker sammen og bruke høyttalerne som er koblet til forsterkeren. Det finnes helt sikkert noen overganger der ute. Men for å være helt ærlig har jeg lett lenge etter slike selv uten å finne noe. Om du finner noe hadde jeg blitt glad om du kunne maile meg eller svart meg direkte her. Helt til slutt. Litt overkill dette, men om du virkelig er opptatt av 5.1-lyd kan du jo kjøpe en Creative Extigy USB sak. PS! Noen som er interessert i FPS 1000 høyttalere fra Creative/Cambridge? Selges billig. Pent brukt. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 eller du kan oppradere til 5700 høyttalerne som har innebygd dekoder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå