Gå til innhold

Tips til forbedring av økonomi

Homme

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode tips til sparing av penger der ute? Spesielt de som nå er studenter og bor på hybel sliter med økonomi, noen tips til hva man kan gjøre for å forbedre den litt?

Tenkte ikke på skaff deg en jobb, men på typisk kjøp det i steden for det pga. det er billiger.. Dere skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff deg en sparekonto. Har spart jævli mye opp gjennom tidene på å føre over penger til den, som jeg ikke har tilgang på med minibankkortet..

I tillegg er det jævli mye å spare på å velge litt mindre kjente merkevarer, som f.eks FirstPrice som er nevnt. I tillegg har Lidl mye rart som kan prøves.

Om du har bil kan du begynne å gå istedet.

Lenke til kommentar

Alle bakere selger dagens brød ekstra billig like før stengetid :D

Kiwi har garanti på frukt og grønt. Krangle litt her og du spiser billig ;)

Alle matvarer som har smaksgaranti kan sendes inn. (lurer på hva som skjer om GILDE får en pølse i posten med kopi av kvittering hvor du sier at du IKKE er fornøyd ?)

Lenke til kommentar

Som flere andre har nevnt, Firstprice :thumbup:

Har smakt det meste av maten Firstprice har, og det meste smaker helt greit.

Alle matvarer som har smaksgaranti kan sendes inn. (lurer på hva som skjer om GILDE får en pølse i posten med kopi av kvittering hvor du sier at du IKKE er fornøyd ?)

Jeg sendte et brev til Gilde, uten pølse dog der jeg skrev at jeg ikke var fornøyd med smaken på pølsene. Fikk en utbetalingsgiro på 50kr i posten etter et par uker :)

Lenke til kommentar
Skaff deg en sparekonto. Har spart jævli mye opp gjennom tidene på å føre over penger til den, som jeg ikke har tilgang på med minibankkortet..

har tidlvis vært bekymret over mitt eget pengebruk, så har også begynt å gjøre dette. overføres endel tusen hver måned og det er nesten utrolig hvor mye som egentlig spares opp over en stund. og dette er i tilleg penger som du ikke tenker over at du da de ikke er tilgjengelig for bankkortet.

Lenke til kommentar

Jeg sendte et brev til Gilde, uten pølse dog der jeg skrev at jeg ikke var fornøyd med smaken på pølsene. Fikk en utbetalingsgiro på 50kr i posten etter et par uker :)

I'll do just that ;):yes:

Lenke til kommentar

Jeg må bare anbefale noe god mat til deg :p

First Price hvitløksbaguetter! De smaker bare Digg.

Må si jeg liker de bedre enn de kjente merkene sine.

Man kan kansje ikke leve på det da, men man sparer noen kr på å velge de, istedet for "merke" hvitløksbaguetter. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...