Homme Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som har noen gode tips til sparing av penger der ute? Spesielt de som nå er studenter og bor på hybel sliter med økonomi, noen tips til hva man kan gjøre for å forbedre den litt? Tenkte ikke på skaff deg en jobb, men på typisk kjøp det i steden for det pga. det er billiger.. Dere skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Skal ikke gå god for kvaliteten på sidene, men: Gjerrigknark.com Studentrabatt.no Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Vet ikke om du sparer så mye på dette, men gå for mindre "kjente" merker som First Price osv. De ligger ofte på halvparten av prisen sammenlignet med tilsvarende varer fra andre merker og smaker omtrent like godt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Skaff deg en sparekonto. Har spart jævli mye opp gjennom tidene på å føre over penger til den, som jeg ikke har tilgang på med minibankkortet.. I tillegg er det jævli mye å spare på å velge litt mindre kjente merkevarer, som f.eks FirstPrice som er nevnt. I tillegg har Lidl mye rart som kan prøves. Om du har bil kan du begynne å gå istedet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Alle bakere selger dagens brød ekstra billig like før stengetid Kiwi har garanti på frukt og grønt. Krangle litt her og du spiser billig Alle matvarer som har smaksgaranti kan sendes inn. (lurer på hva som skjer om GILDE får en pølse i posten med kopi av kvittering hvor du sier at du IKKE er fornøyd ?) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Som flere andre har nevnt, Firstprice Har smakt det meste av maten Firstprice har, og det meste smaker helt greit. Alle matvarer som har smaksgaranti kan sendes inn. (lurer på hva som skjer om GILDE får en pølse i posten med kopi av kvittering hvor du sier at du IKKE er fornøyd ?) Jeg sendte et brev til Gilde, uten pølse dog der jeg skrev at jeg ikke var fornøyd med smaken på pølsene. Fikk en utbetalingsgiro på 50kr i posten etter et par uker Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har du noen kroner til overs kan du spare på BSU-konto, gode renter, lav skatt. Ellers spørs det på hva du er villig til å forsake, damer f.eks. er dyre i drift... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Skaff deg en sparekonto. Har spart jævli mye opp gjennom tidene på å føre over penger til den, som jeg ikke har tilgang på med minibankkortet.. har tidlvis vært bekymret over mitt eget pengebruk, så har også begynt å gjøre dette. overføres endel tusen hver måned og det er nesten utrolig hvor mye som egentlig spares opp over en stund. og dette er i tilleg penger som du ikke tenker over at du da de ikke er tilgjengelig for bankkortet. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dersom du er ung nok, kan du spare på en BSU-konto. Den gir noe av den beste renten du kan få, pluss at det er skattefordeler med det. Det er noen haker, les igjennom diusse først, f.eks. her: http://www.nordea.no/Publisering/menus.nsf...aring_bsu_konto Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Vi tar resten her vi Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Alle matvarer som har smaksgaranti kan sendes inn. (lurer på hva som skjer om GILDE får en pølse i posten med kopi av kvittering hvor du sier at du IKKE er fornøyd ?) Jeg sendte et brev til Gilde, uten pølse dog der jeg skrev at jeg ikke var fornøyd med smaken på pølsene. Fikk en utbetalingsgiro på 50kr i posten etter et par uker I'll do just that Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg anbefaler å ikke gjøre karriere av dette: slikt logges, og det er ikke så lenge siden noen ble tatt på IKEA etter at de hadde kjørt et kreativt klagesystem og fått ut mye penger på det... Lenke til kommentar
tehnoob Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg må bare anbefale noe god mat til deg First Price hvitløksbaguetter! De smaker bare Digg. Må si jeg liker de bedre enn de kjente merkene sine. Man kan kansje ikke leve på det da, men man sparer noen kr på å velge de, istedet for "merke" hvitløksbaguetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå