-Tori- Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Strømforsyningen min har en 120mm vifte som blåser ut. Kommer nok ikke noen flere vifter, siden jeg har skaffa meg vannkjøling! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Han fyren som jeg kjøpte vannkjølinga av sa at jeg kunne kjøre den uten raddis... Men pumpen har en maks driftstemperatur på 35 C, og uten radiator gikk tempen på vannet over 35 grader. Så jeg kjøpte meg et kobber rør hos rørleggeren og "krølla" det, og kobla det til slangene. Men for å holde tempen under 35 når jeg spiller, så må jeg ta kobberrøret ut vinduet, og det er ikke særlig praktisk. Noen som vet hvordan jeg kan fikse problemet? (Kjøpe radiator er foreløbig utelukket, siden jeg ikke er noen rik mann akkurat.) Lenke til kommentar
LiRk Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det du kan gjøre er å kjøpe en passende vifte å feste til kobber røret ditt, og dermed har du en radiator Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Vannkjølinga gikk til h***** siden den ødela skjermkortet mitt... Men har bestillt nytt ! Et GW 6800LE... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Jaja, får se det positive i det, en liten oppgradering. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hehe, det er jo alltid's bra med en liten oppgradering av å til da.... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) jadda... Håper kortet kommer i morra, noen som vet om posten operere på lørdager? Edit: la til noe Endret 6. mai 2005 av tori13 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Neida, har fått det nå, men skal i konf nå om 10 min, så får ikke testa det med en gang... Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hehe, du får teste det seinere da.... skal ha konf i morgå ej:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå